MIlsimkompatibla västar ?
Re: MIlsimkompatibla västar ?
Det ser ut som att läderbitarna på framsida axel fattas. Men i övrigt håller jag med, mycket bra!
Nu fattas bara länk till vart man kan handla produkten!
Nu fattas bara länk till vart man kan handla produkten!
"mmm, kanelbullar. FAN, vet ju inte vad kanelbullar betyder! HELVETE!!"
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"
Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Instagram
"Har du något i kakfickan?..... KARTFICKAN!"
Nya affärsredovisningar
Youtube kanal
Tittar man noga så verkar det vara nått svart gummiliknande på en av raderna på framsidan, det är dock svårt att se på bilden.
Dem olika västar jag har sett ock använt har haft nått gummiliknande på en eller två rader av "webbingen" på framsidan.
Dem olika västar jag har sett ock använt har haft nått gummiliknande på en eller två rader av "webbingen" på framsidan.
Mouse: Läderbitarna finns där. Bilden som inte är av bästa kvalitet. Tillverkaren är: active life equipment / http://www.m90.nu / surplus. Alla tre är samma sak. På onsdag ska jag som sagt tillbaka till surplus för att kolla om dem lösa fickorna kommit upp på hyllan. Då ska jag även kolla upp när västen kommer upp på deras hemsida.
Bollhavet: Det är bara synd att det inte finns någon som tillverkar AK5C. Så en AK5 får jag börja med.
Bollhavet: Det är bara synd att det inte finns någon som tillverkar AK5C. Så en AK5 får jag börja med.
slidnert, Varg Paket
Låter som att den är lika lik originalet som surplus.se's m90 kläder, alltså typ the real deal men utan kronmärkning?
Nu kanske man slipper se m90 ihop med annat än stridsvästen.
Nu kanske man slipper se m90 ihop med annat än stridsvästen.

Sandbox Heroes | Sierra Lima
Woho, då kanske man äntligen kan få en "sv2k", fast lagligt 
Me WANT!
slidnert - Vad fick du ge för den ?

Me WANT!
slidnert - Vad fick du ge för den ?
Inkommande kula har ALLTID företräde...
Senil skrev:Vad fick du ge för den ?
slidnert skrev:OD 1395kr inkl. moms med en uppsättning med fickor. Finns även i M90 med en uppsättningfickor fast kostar 1495kr inkl. moms.
Sandbox Heroes | Sierra Lima
Varg - Ah sorry, måste ha missat det 

Inkommande kula har ALLTID företräde...
-
MIlsimkompatibla västar ?
Ja AK5 C är ju nästa projekt att ta tag i, men inte i den här tråden kanske 
OT så såg västen riktigt bra ut på bilderna.... Ett fullgott alternativ i min bok...
Men frågan om det är någon "avmärkning" av Kronans SV2K, vill innan att jag köpte i alla fall min M90 jacka från Surplus, och den har Kronmärkningen kvar.....
Men vad vet jag, är ingen expert...

OT så såg västen riktigt bra ut på bilderna.... Ett fullgott alternativ i min bok...
Men frågan om det är någon "avmärkning" av Kronans SV2K, vill innan att jag köpte i alla fall min M90 jacka från Surplus, och den har Kronmärkningen kvar.....
Men vad vet jag, är ingen expert...
Senast redigerad av 1 maximillian, redigerad totalt 0 gånger.
maximillian: Det är ny producerade västar i Kina med Surplus märkning i nacken. Så det är en 100% kopia.
slidnert, Varg Paket