AK5 Airsoft

Kristos

Re: AK5 Airsoft

Inlägg av Kristos »

Same, same, but different. Är medveten om att det var AK5CF, min poäng var färgen.

Westesson

Inlägg av Westesson »

Och min poäng var att förtydliga om att det var CeasarFörsök du hade så ingen missförstår.

[pc1] rektorn

Inlägg av [pc1] rektorn »

@Kristos: För att undvika missförstånd, AK5CF är svart, medan AK5C är grön. Det var det som var poängen :)

Grim

Inlägg av Grim »

Ak5cF saknade rails och var längre och en prototyp. De var inte så att man bara tog fel färg :P
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "

Kristos

Inlägg av Kristos »

Våra CF hade rails, det som skiljde var handguarden, den var ak5 standard fast svart om jag inte missminner mig.
Men nu ska vi inte grotta in oss för mycket i det. Tillbaka på rätt topic.

Grim

Inlägg av Grim »

Ups utryckte mig trattigt, den saknade rails på sidorna. Handguarden var väldigt lik Ak5a men med lite annan design i grepp ytan :P
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "

Biffen

Inlägg av Biffen »

Men ingen kan ju allvarligt köpa den Gröna bössan med Bruna detaljer? Det kommer ju se förjävligt ut, dessutom har den redan blivit nedröstad en gång.... Den svarta förstår jag men grön/brun..... Njaaaaa.
SWST W04

Rhino

Inlägg av Rhino »

Det är ju den grönbruna de roterar ut nu.
We strike from the shadows.

Jag är 12år, jag lovar.

Cpt

Inlägg av Cpt »

Efter att ha rotat runt lite med placering av batteri använder jag numera denna metod:
http://www.youtube.com/watch?v=VKgky3vG ... e=youtu.be

11,1v 1200mAh LiPo, just nu den enda storleken jag har, men ska prova batteri med mer mAh i framtiden. Att få ut det är lätt, den sista cellen kan ibland behöva lite putthjälp, men annars slinker batteriet ut lätt. Observera att chimerakretsen är lika stor som ett AA batteri.

strayferret

Inlägg av strayferret »

Arnies la upp en nyhet med en (sunkig) bild på färgvariationerna. Är väl inget nytt för er, men kanske kan vara trevligt att se ändå ;)

http://arniesairsoft.co.uk/news2/wp-con ... _07991.jpg

Skriv svar