SSG/SIG - SOG
Re: SSG/SIG - SOG
Vad för väst är det dom har?
-
Jofly: Wish I could tell. På bilden ovan ser ena "back platen" jävligt snarlik ut en MBSS, men vem vet.
TT-riggar har synts till, på bilden senast är det en helt vanlig SV2000. Av de kontakter jag har inom FM som jobbat nära eller kommit i kontakt med herrarna har både Crye JPC (CT) och FS Strandhögg (Ospecifierat mönster/färg) beskrivits. Dessa uppgifter kan jag naturligtvis inte svära vid eftersom även dessa kan ha tagit fel vid iaktagelse.
Kolla bilderna här i tråden, mycket utav det du ser här är det enda konkreta vi känner till. Skall du bygga en impression behöver du referensbilder oavsett, jobba utifrån dem.
TT-riggar har synts till, på bilden senast är det en helt vanlig SV2000. Av de kontakter jag har inom FM som jobbat nära eller kommit i kontakt med herrarna har både Crye JPC (CT) och FS Strandhögg (Ospecifierat mönster/färg) beskrivits. Dessa uppgifter kan jag naturligtvis inte svära vid eftersom även dessa kan ha tagit fel vid iaktagelse.
Kolla bilderna här i tråden, mycket utav det du ser här är det enda konkreta vi känner till. Skall du bygga en impression behöver du referensbilder oavsett, jobba utifrån dem.
The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Vad gäller gradbeteckningar, plutonsmärken och namnbrickor så använder SOG inget av det.
Och utmärkelser och medaljer som dom fått får endst visas inom gruppen. Möjligtvis kan det finnas en nationsflagga.
Och utmärkelser och medaljer som dom fått får endst visas inom gruppen. Möjligtvis kan det finnas en nationsflagga.
Fråga: Vad är det för likhet på en papegoja? Svar: Den kan varken eller...
Är du säker du på? Ser som Blackhawk västar i mina ögon.Le Gradovic skrev:.
TT-riggar har synts till, på bilden senast är det en helt vanlig SV2000.
Ryggen är iaf inte SV2000 och fickorna är inte FMs
Kan det vara en LLM-01 dem har censurerat?
Finns på andra bilder och konturerna stämmer överäns.
Frågan är ju bara varför...
Finns på andra bilder och konturerna stämmer överäns.
Frågan är ju bara varför...
-
Tror det inte är en LLM01 dem har cencurerat, Dem visar den på andra bilder och även i deras filmklipp. PEQ-15/16 kanske...
-
http://www.businessinsider.com/inside-s ... ors-2014-2

En bild till; ink G36C med V kolv, och vad som ser ut att vara en ljuddämpare. Railen som siktet sitter på är antingen den platta eller IDZ railen; skulle gissa på det förstnämda.

En bild till; ink G36C med V kolv, och vad som ser ut att vara en ljuddämpare. Railen som siktet sitter på är antingen den platta eller IDZ railen; skulle gissa på det förstnämda.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
Den har redan postats på föregående sida, men det gör inte så mycket då den är cool! 

"We're surrounded. That simplifies things."
SOG använder väl DBAL? Eller är jag ute å cyklar?Frogfather skrev:Tror det inte är en LLM01 dem har cencurerat, Dem visar den på andra bilder och även i deras filmklipp. PEQ-15/16 kanske...