Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Kjelladin
Inlägg: 10
Blev medlem: ons apr 03, 2013 8:10 pm

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Kjelladin »

I just got a smersh trough Ivan_Spetznaz on red-alliance. Its stuck in the mail in moscow atm, so I'd rather go for Dimirty at soviet-propaganda. The mail in st. petersburg seems faster. A package ordered from him 2 weeks after the smersh got here today.

Armyofme
Inlägg: 181
Blev medlem: tis sep 04, 2012 6:13 am

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Armyofme »

Thanks!
However Nielsen hooked me up with a Smersh today :D

Grodlund
Inlägg: 29
Blev medlem: mån maj 21, 2012 9:32 pm

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Grodlund »

Jag kan eventuellt också vara sugen.
Väldigt intresserad av en sådan där tjusig Partizan harness, som folk stilar runt med.
"Your pumping days are over, Megatron!" -Optimus Prime
"This calls for a very special blend of psychology and extreme violence" -Vyvian

Armyofme
Inlägg: 181
Blev medlem: tis sep 04, 2012 6:13 am

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Armyofme »

Ja, ett Partizan skulle inte vara fel men verkar knepiga att få tag på :/ Det vore guld dock!

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Supernaut »

Lycka till med Partizan, lättare att hitta en enhörning i dagsläget. Har en kran som får fram dem ibland, men de har gått inom laget. Priset ökar också, är väl uppe i 6,5K för en PKM-partizan i dagsläget. ;(

Armyofme
Inlägg: 181
Blev medlem: tis sep 04, 2012 6:13 am

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Armyofme »

Yes, de är så galet svåra att hitta :( Vackraste selen som finns och jag skulle möjligtvis ge ett ben för den... den billigaste jag sett är 600 dollar :(

Rancore
Inlägg: 279
Blev medlem: sön maj 20, 2012 10:37 am

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Rancore »

Tycker de poppar upp väldigt ofta nu. Tror FSB folket vet att det finns knasbollar i väst som betalar överpriser. Jag nekade ett erbjudande om en ny partizan för 300$ för två år sedaa . Tyckte det var dyrt då... gissa om en ångrade sig senare..

För ett år sen var det knappt några som hade en partizan men nu finns väl tio i Sverige och jänkarna har ju en drös också. Plus att det finns tre stycken försäljare på RA som kränger dem om vart annat. Har du pengar och tålamod så kirrar du en.

Bloc post gorkan är ju inte heller så svårfångad. Kolla xussronline eller googla så hittar de dem. :-)

Kul med mer rysslirare!
выразить солидарность с угнетёнными

Armyofme
Inlägg: 181
Blev medlem: tis sep 04, 2012 6:13 am

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Armyofme »

Bra tips!

Grodlund
Inlägg: 29
Blev medlem: mån maj 21, 2012 9:32 pm

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Grodlund »

Som Rancore sa, så ser man fler och fler nöjda och glada köpare på RA.
För mig är det ingen panik, så tålamod finns.
Jag har redan två kroppsskydd och tre västar/selar, och jag är inte direkt någon galen samlare.
Jag vill använda mina prylar.
Två Gorkas har jag också, så jag kan vänta på en BP.

Men som sagt. När det är dags för beställning så är jag sugen.
"Your pumping days are over, Megatron!" -Optimus Prime
"This calls for a very special blend of psychology and extreme violence" -Vyvian

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: Sambeställning av Bloc-Post Gorka

Inlägg av Nielsen »

Det här är ingen ovanligt trend när det kommer till utrustning som är svår att få tag på. Först vill att ha när dom inte finns till salu, sen hittar någon en kartong i ett lager i Ryssland.
Folk köper som galningar och priserna skjuter i taket. Sen svalnar intresset då marknaden börjar på att bli mättad och priserna sjunker. Med tiden tar dom slut och går inte att få tag igen. Sen upprepas cykeln.

Just Partizan-selen är begränsade, så passa på medan de finns ute till salu.
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Skriv svar