Repro Defender-2

Namboy
Inlägg: 510
Blev medlem: tis maj 15, 2012 8:22 am

Re: Repro Defender-2

Inlägg av Namboy »

Tack än en gång för alla svar. Man slutar aldrig förvånas över hur hjälpsamma folket på detta forum är!

@5224: Damn, den ser verkligen bra ut. Du som har en av Snaks repro... Hur är storleken på den? Är den lika stor som de andra monsterskydd som diskuterats eller är den lite mer "normal"? Jag tycker att både Snaks och FSS Defender har ett minst sagt överkomligt pris!

När jag satt och fluktade över alla olika kroppsskydd igår såg jag även att FSS tillverkar och säljer ett Redut-skydd. Hur skulle det gå ihop med ett "generic" FSB-kit?

Tack än en gång, allihopa!
"We're surrounded. That simplifies things."

5224
Inlägg: 320
Blev medlem: tis maj 15, 2012 9:30 am

Re: Repro Defender-2

Inlägg av 5224 »

De är rätt små ändå, skulle säga att de motsvarar 48-50 typ? Passar mig gjutet som är 170 kring 70 kg.

Redoubt var mer poppis innan den stora Defender 2 vågen svepte över TsSN förbanden, men visst finns de än och Redoubt-M har ju gjort en liten comeback.
Beror ju helt på vilken period du vill gestalta iofs, kring -06 skulle jag säga att en redoubt i woodland (den mörkare med grått i, inte den där gulbruna historien) går hem MINST lika bra som en Defender 2.
Non Belior Solum Melior

Namboy
Inlägg: 510
Blev medlem: tis maj 15, 2012 8:22 am

Re: Repro Defender-2

Inlägg av Namboy »

Skönt att höra! Då lär den nog passa mig också. 200 dollars inkl. frakt (+ eventuell tull och moms) är faktiskt ett jäkligt fint pris, i mitt tycke! :) Billigare än t.ex. en PC från Pantac.

När det gäller vilken period så är det nog runt Beslan jag tänkt på. Vad jag sett på bilder från Beslan verkar Defender-2 i kombination med en Smersh varit den mest populära setupen, och det är främst de bilderna jag tänkt gå efter.
"We're surrounded. That simplifies things."

Skriv svar