Rysk budget uniform

elecord
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 12, 2016 7:56 pm

Rysk budget uniform

Inlägg av elecord »

Hej! Nämligen så började jag med airsoft för 2 månader sen! Införskaffade mig först en billig gevär (CM.520) då jag ej hade råd med något annat då, samt en billig biltema camo (haha jag vet..). Nämligen så har jag fått ett nytt gevär i present. Denna gången var det en Full metall CM.039c. Med tanke på uppgradering av vapnet så tänkte jag att det är på tiden för att se lite snyggare ut! Då så kommer min stora fråga! Känner ni till någon hemsida/butik som säljer relativt billiga RYSKA uniformer? Det jag tycker mest om är Digital flora och SRVV Surpat. Min budget är runt ungefär 800 svenska riksdaler. All hjälp uppskattas! Do svidaniya!

The_Hitchhiker
Inlägg: 21
Blev medlem: sön okt 11, 2015 1:10 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av The_Hitchhiker »

Du kan ju hitta något begagnat här på Airsoftbörsen finns mängder med ryska uniformer! Annars har du ju: https://grey-shop.ru

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
PERGITE
Instagram: @the_hitchhiker_airsoft

elecord
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 12, 2016 7:56 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av elecord »

The_Hitchhiker skrev:Du kan ju hitta något begagnat här på Airsoftbörsen finns mängder med ryska uniformer! Annars har du ju: https://grey-shop.ru

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Tack så mycket!

Vaksai
Inlägg: 154
Blev medlem: ons okt 02, 2013 10:02 am

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av Vaksai »

Om du är bra med google translate eller kan ryska så rekommenderar jag profarmy.ru, billigare är svårt att hitta, lagt flera beställningar därifrån utan några problem.

elecord
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 12, 2016 7:56 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av elecord »

Vaksai skrev:Om du är bra med google translate eller kan ryska så rekommenderar jag profarmy.ru, billigare är svårt att hitta, lagt flera beställningar därifrån utan några problem.
Jo jag har googlat och hittat olika hemsidor. Är bara rädd för tullmomsen.

Vaksai
Inlägg: 154
Blev medlem: ons okt 02, 2013 10:02 am

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av Vaksai »

Aldrig åkt på tull från profarmy, men det kan vara slump.

I dagsläget är 1 SEK värt ca 7 RUB, vilket innebär att en Gorka från profarmy kostar ungefär 400 kr med frakt, tull och moms.
Om det är för dyrt så är mitt råd att hitta en billigare hobby.

elecord
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 12, 2016 7:56 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av elecord »

Vaksai skrev:Aldrig åkt på tull från profarmy, men det kan vara slump.

I dagsläget är 1 SEK värt ca 7 RUB, vilket innebär att en Gorka från profarmy kostar ungefär 400 kr med frakt, tull och moms.
Om det är för dyrt så är mitt råd att hitta en billigare hobby.
Nej fan det är inte alls dyrt. Sverige har dock överpris på allt inom airsoft känns det som. Till exempel så kostar min nya bössa (CM.039c) 2500 här i Sverige. I Polen kostade den 1500....

kimahl
Inlägg: 3
Blev medlem: tor dec 04, 2014 11:20 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av kimahl »

jag har en i princip ny SRVV Surpat uniform massa extraprylar til salu. maila mej p kimahl77@gmail.com

elecord
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 12, 2016 7:56 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av elecord »

kimahl skrev:jag har en i princip ny SRVV Surpat uniform massa extraprylar til salu. maila mej p kimahl77@gmail.com
Har imorse skickat PM till dig här! Ska jag skriva på mail istället? :)

Garderob
Inlägg: 33
Blev medlem: mån jun 18, 2012 2:53 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av Garderob »

Jag har beställt mängder med saker från Ryssland både privat och från företag.

Hittills har jag aldrig åkt på tull eller moms om paketet skickas med vanliga posten oavsett om det handlat om 2000kr eller 10000kr

Varje gång paketet blivit skickat med EMS och har varit värt över 1000kr så har jag fått brev hem från tullen att jag ska betala in tull + moms avgift..

Antingen har jag otur eller så kollar dom EMS paketen mycket hårdare. Detta är lite ironiskt då man betalar extra för EMS men Svenska tullen segar sig i flera dagar. När mina paket når Sverige går att alltså snabbare för mig att få hem ett paket med vanliga post tjänsten än EMS :lol:

Skriv svar