Rysk budget uniform

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av viqs »

Garderob, be din kran att deklarera ner värdet också. Vad gäller ryska grejer så har jag aldrig åkt på tull/moms och alla beställningar har varit i storleksordningen 1-5k.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av Nielsen »

Jag har också åkt på tull och moms från Ryssland men det har bara varit paket med EMS/speedpost. Så vanliga har alltid kommit igenom, tydligen ska vi ha något handelsavtal med Ryssland men hur det ser ut nu och om vi ens har det längre lämnar jag osagt.
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Marcules
Inlägg: 256
Blev medlem: tis aug 12, 2014 9:41 pm

Re: Rysk budget uniform

Inlägg av Marcules »

elecord, här har du tre av forumets regler:

Citera inte långa texter i onödan. Oftast duger det bra med att skriva nicket på personen som du vill adressera inlägget till före ditt svar.

Citatfunktionen är till för att tydligt visa vad man hänvisar till i ett annat inlägg. Om man då citerar hela inlägg eller bilder så blir det istället svårare att ta till sig det som står i en tråd. Därför är det förbjudet att citera hela inlägg eller bilder om det inte är absolut nödvändigt för att läsaren ska kunna förstå till vem eller vad man syftar.

Det är även förbjudet att citera inlägget direkt ovanför sitt, eftersom det är underförstått att det är föregående inlägget man syftar till om man inte skriver något annat. I undantagsfall kan det dock vara nödvändigt att citera en eller flera små delar av ett långt inlägg för att tydliggöra vilken eller vilka delar av inlägget det är man svarar på.

Varsågod, nu slipper du göra fel i fortsättningen
-:Skogsfrisk:-

Skriv svar