Greetings from Denmark.

SchlagtSieTot
Inlägg: 18
Blev medlem: tor jul 19, 2012 7:43 pm

Greetings from Denmark.

Inlägg av SchlagtSieTot »

Hellow fellow eastbloc airsofters.

Jeg har just nu lavet en account på jeres forum, så at jeg kan følge med i hvad vores ''elskede'' naboer laver.
Jeg glæder mig til at finde inspiration her, og ser jeres grej, AK'ere og impressioner.

Undskyld hvis min præsentation ligger forkert - jeg har lidt svært ved at læse Svensk selvom jeg oprindeligt selv kommer fra Sverige.
Jeg ser frem til mange gode stunder her, i selskab med jer, og jeg vil anbefale jer at besøge vores Russer forum på http://airsoftrallypoint.dk/viewforum.php?f=30.

Mvh - SST.
Danish-Russian airsoft forum - Join the party!
http://airsoftrallypoint.dk/viewforum.php?f=30

ramfall
Inlägg: 46
Blev medlem: mån maj 14, 2012 8:42 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av ramfall »

Varmt välkommen, SchlagtSietot! Och tack för tipset av ert ryssforum! Såsom Real Sword ägare så fanns där åtskilligt kul att se!
mvh
Michael
Mina affärsredovisningar i tråden nedan:
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =121&t=756

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av ministry »

Hallå där, SST!

Jag har sett dig en del på red-alliance :) Tänkte åka på FSB-spelet i DK om jag kan, visst ska du dit?

Välkommen hit, kamrat!

Mvh,
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

SchlagtSieTot
Inlägg: 18
Blev medlem: tor jul 19, 2012 7:43 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av SchlagtSieTot »

Ja jeg har planer om at deltage til FSBspillet, såfremt det bliver en realitet.
Jeg måtte melde afbud på et spil i Brikby tidligere i år og det gør næsten ond i hjertet. Alle siger at Brikby er 'the bomb', desværre har jeg ikke været der endnu.. :|

Første weekend i August er der Russer milsim og der skal jeg helt klart med. Vi har vist også før forsøgt at invitere Svenske kammerater men uden held. De får ellers lov at deltage uden at betale, men det er selvfølgelig også en større udgift at køre til Danmark og krydse både Ørresund og Storebælt. :lol:
Danish-Russian airsoft forum - Join the party!
http://airsoftrallypoint.dk/viewforum.php?f=30

Spy vs Spy
Inlägg: 95
Blev medlem: tor maj 17, 2012 8:22 am

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av Spy vs Spy »

Ministry@ Tror också att dær blir endel fra vårat lag VITYAZ som tar till FSB spelet i Danmark. Kanske kan snacka lite mer om detta nær vi ses på CID 2?

Varmt vælkommen SST :)

Regards// Martin
Don`t tell mum I work on the Oil Rigs, she thinks Im a piano player in a whore house.




-- Spetsnaz Vityaz --

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av ministry »

Låter bra det Spy! Har en massa FSB-grejer jag egentligen inte fått chans att använda än... Suget är starkt!
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

BlackGoat
Inlägg: 463
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:36 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av BlackGoat »

Kul med fler som spelar ryss, oavsett nationalitet! :)
Välkommen!

//BG
Blackgoat_m10 på instagram.

SchlagtSieTot
Inlägg: 18
Blev medlem: tor jul 19, 2012 7:43 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av SchlagtSieTot »

Jeg vil selvfølgelig holde jer opdateret så godt jeg kan ang FSB spillet! I må iøvrigt gerne poste kommende russer spil i Sverige på vores forum - link i signatur.
Danish-Russian airsoft forum - Join the party!
http://airsoftrallypoint.dk/viewforum.php?f=30

ministry
Inlägg: 753
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:41 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av ministry »

Det känns tyvärr som om det är lite dåligt med spel involverande ryssar i Sverige, iallafall av de mer seriösa sådana, kan jag tycka?

Kanske återspeglar spelarnas val av stil men det överdrivet vanligaste känns som USA med trehundra olika vapenslag, ett axplock britter, någon ensam tysk mot... Gerillor och terrorister.

Det är kanske mest en känsla jag har, men ändå!
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

SchlagtSieTot
Inlägg: 18
Blev medlem: tor jul 19, 2012 7:43 pm

Re: Greetings from Denmark.

Inlägg av SchlagtSieTot »

Det er jeg ked af at høre på jeres vejne.

Der har heller ikke været mange Russer spil i Danmark, but there is a new tide turning!
Vi er gået fra at have biroller som terrister og oprøre til en samlet, statslig militærstyrke.
Arrangørerne har fået øjnene op for os, og de er begyndt at lave spil hvor minimum én af hovedparterne er russere*. Senest blev der afholdt et spil for os østblok milsimmere hvor vi var indsat for at slå et oprør ned - meget inspireret af Tjetjenien og Dagestan, dog var det ikke seperatister men ultranationalistiske militante oprørere vi bekæmpede.
Vi var vist omkring 30 russere, og kun halvt så mange oprørsstyrker, disse fungerede dog mere som momenter og skuespillere end som almindelige milsimmere, der var lagt god vægt på rollespillet fra deres side - alt sammen for at give os en rigtig god oplevelse.

Jeg ved at arrangørerne havde inviteret et Svensk hold, men disse kunne desværre ikke komme. Det er ærgeligt! Meget enda, derfor synes jeg at der er god grund til at udbygge tættere kontakter til vores naboer (i Sverige), så vi kan afholde endnu større spil, både i DK og SWE med Russiske styrker som en af hovedgrupperne. De bliver hurtigt surt at være degraderet til terrorist når man har brugt mange midler og tid på sit udstyr, feks et FSB impression. Desværre er der også ofte alt for mange NATO inspirerede folk til at det bliver en fair fight, medmindre at Russerene skal have PMC'ere eller andet blandet små styrker med. Det skal vi have lavet om på! :)


(*Oftest en fiktiv nation, med soldater der ligner russiske, vi bruger sjældent navngivene eller aktuelle konflikter eller nationer - kun som inspiration.)
Danish-Russian airsoft forum - Join the party!
http://airsoftrallypoint.dk/viewforum.php?f=30

Skriv svar