Ryssofil-upprop.

Skimutis
Inlägg: 46
Blev medlem: mån jul 30, 2012 8:19 am

Ryssofil-upprop.

Inlägg av Skimutis »

För att kunna skapa mig en bild av vad det finns för folk som lirar i ryskt, nu för tiden efterlyser jag ett litet upprop här. Detta i avseende för veta vad man har att jobba med för ett spel med helt ryskt tema. I första hand söks lag, men även enskilda med lite extra driv är intressant. Att åtminstone ha en ambition om att få till prylarna "rätt" för nåt ryskt förband OCH att man är beredd att lämna hemkommunen för rätt spel är väl nån slags undre gräns.

Intressant är:

Antal
Ort
Bilder
Kort beskrivning.

Jag börjar.

Antagonisterna.
Bild

idag 6st aktiva. Spelat ihop sedan 2007, även om hälften idag är relativt nya förmågor.
Bor i GBG. Håller ingen sk. impression-nivå på utr, men försöker hålla det inom någorlunda ramar. Relativt många spel av olika slag i bagaget och även en del yrkesmässig militär erfarenhet.

CFT
Inlägg: 35
Blev medlem: tor maj 31, 2012 7:08 am

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av CFT »

MPP

Antal: ~10
Ort: ~Småland
Bilder: Bättre bilder kommer efter lagträningen 7/6 (när vi har grejerna på oss och inte kittar ner mellan/efter spel :P)
Bild
Bild
Rysslag med fokus mot VDV. 90% Digiflora annars Flora. Åkt på några större spel i södra sverige som WotB2, CiD2, MI2 och Mercs IX. De flesta spelar minst varannan helg på söndagsspel.

Bennybira
Inlägg: 274
Blev medlem: mån maj 14, 2012 6:59 pm

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av Bennybira »

Vilka: FNM -
Antal: 1 "färdig" - Resten på g (4-5 totalt)
Ort: Ängelholm / NV skåne. Helsingborg / billesholm.
Milsim Cidl 3.0 / 3.5 - Tidigare mycket söndagsspel.
På dessa spelen har det spelats med lagets huvudutrustning (rebeller)

Allmänt: Gorka & Smersh. Camo valt efter omgivning inte direkt efter refbilder (Im sorry?)
Har även personligen en kamoflerad Unimog 404 (inte rs för ryssar ;) men ändå) med bänkplats för 10 - 12 pers och utmärkta (ingen överdrift) terrängegenskaper.
Bygger även simfire system om folk har intresse (har ett färdigt)
Har egen hemsida & forum. Kan struktureras om vid behov? (om vi vill ha nått eget "coolt"?)

Bilder kommer!

Rancore
Inlägg: 279
Blev medlem: sön maj 20, 2012 10:37 am

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av Rancore »

РОСН кратер

Bild

Bild

Bild

Antal: 6 (Rancore, Nielsen, Boblegebul, Hjelte, Instant & Räven)
Ort: Dalarna, Stockholm och Oslo.
Kort beskrivning:

РОСН кратер

Kraters huvudsakliga uppgift är att tillfångata och eller förinta ledare inom de brottsorganisationer som råder i landet. Även spaning och fastställande av säkerhetsinformation.
Det som skiljer Krater från traditionella förband är att enheten kan operera utanför landets gränser, under speciella förhållanden.
Några sådana operationer har ännu inte beviljats och det är osäkert om det kommer behövas, däremot står enheten redo om omfattande attentat mot landets säkerhets befaras.

ROSN Krater är ett fiktivt förband som hämtat inspiration från riktiga enheter inom MVD, såsom FSIN och VV-enheter. Vi är ett gäng som har en lång erfarenhet inom milsim-scenen och är i huvudsaken den typ av arrangemang vi åker på. Vi är ett nystartat lag med gamla milsim-rävar.

Milsim:
Fugit et Fero
Icebreaker
+många tidigare milsim inom GRU13 och VDV69.
выразить солидарность с угнетёнными

Armyofme
Inlägg: 181
Blev medlem: tis sep 04, 2012 6:13 am

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av Armyofme »

Varför har jag inte svarat här? 0.o
Stekiga ryssar på god väg mot 10 man starka :D
Försöker åka på så mycket kul vi kan.
Bild
Bild
Bild

bull85
Inlägg: 49
Blev medlem: tis maj 15, 2012 2:19 pm

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av bull85 »

sthlm

6 st ryssar, 3 kör mest fsb men kan utrusta för större spel
Senast redigerad av 1 bull85, redigerad totalt 0 gånger.
RPK user
Вы видели мою гранату?

Rancore
Inlägg: 279
Blev medlem: sön maj 20, 2012 10:37 am

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av Rancore »

En grej som jag funderat på är om inte ryssdelen av detta forum skulle haft en grupp lik badguysunderforumet. Upplever att det finns många ensamma lirare eller små gäng som lirar med rysk gear. Inför storspel skulle det kanske vara kul att mustra upp via en sådan kanal.

Vi i Krater är ju redan ett gäng men tänker för andra spelare. Skulle ju säkert gå skrapa ihop ett 20-tal lirare inför storspel liksom. Går ju dea in i VDV och MVD grupper också liksom. Aja, ni hajar!
выразить солидарность с угнетёнными

Osnaz
Inlägg: 69
Blev medlem: mån nov 24, 2014 9:43 pm

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av Osnaz »

låter som en strålande idé :D

Kether
Admin
Inlägg: 999
Blev medlem: lör maj 05, 2012 7:11 pm

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av Kether »

Bara den inte ballar ur som BG forumet gjorde.

Jag ska gifta mig imorgon... Påminn mig på måndag så roddar jag det om ingen annan fixat det innan....

Spy vs Spy
Inlägg: 95
Blev medlem: tor maj 17, 2012 8:22 am

Re: Ryssofil-upprop.

Inlägg av Spy vs Spy »

Fyller inte detta upprop just det syftet? Eller behövs ett eget forum? Gick ju inte så bra för BG forumet..

Mina 5 cent.
M
Don`t tell mum I work on the Oil Rigs, she thinks Im a piano player in a whore house.




-- Spetsnaz Vityaz --

Skriv svar