Problem med puxing px-888k

c-gol
Inlägg: 3
Blev medlem: fre maj 29, 2015 3:26 pm

Problem med puxing px-888k

Inlägg av c-gol »

Hejsan allihopa!
Har lite problem med min nyinköpta puxing som jag hoppades ni kunde hjälpa mig med, jag har läst flera guider både här på forumet och externt, men inte blivit mycket klokare.

Huvudproblemet är att min radios meny och knappar inte verkar stämma överens med guider och andras radios. Verkar vanligast att jag ser radios med "huvudknapparna" MENU--ENTER--ESC/M

Knapparna på mina är: MENU--V/M--A/B

Vilket får mig och fundera om jag fått en riktig puxing 888k eller om jag blivit skickad en kopia...

Jag har lyckats programmera och spara PMR+Jaktkanaler, men sen så lyckas jag inte få namnen att visas på skärmen. Och guider säger att jag ska växla mellan channel/frequency, men har inte fått det alternativet...

Har även nollställt radion på varje kategori, och fick den tillochmed att prata kinesiska, men ändå så såg den inte ut som radios på guider/bilder.

Köpte radion på från Kina på Ebay för runt en femhundrmring och fick den idag, suttit rätt länge nu och känner att jag behöver er hjälp, är det bara att bita i det sura äpplet och inse att min inte är en legit px888k eller är detta en fråga om inställningar?

Ser fram emot era svar!
Tack på förhand!

Edit:
För att förtydliga så ser både mina knappar och display och Kanal-presentation ut exakt som på denna bild:
https://ssli.ebayimg.com/images/g/RB4AA ... -l1600.jpg

Wasp
Inlägg: 89
Blev medlem: tis maj 15, 2012 9:08 pm
Lag / förening: Whiskey Recon Team
Aktiv sedan: 2007
Ort: Skåne

Re: Problem med puxing px-888k

Inlägg av Wasp »

Såhär har alla mina puxing 888k sett ut, den du har köpt är med 95% säkerhet en klon.

Bild
...:::Whiskey Recon Team:::...
"IN VALOR THERE IS HOPE."

Skriv svar