CQB-vapen för SEAL?

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: CQB-vapen för SEAL?

Inlägg av Boogieman »

Nja, vi är väl knappast några duvungar varken när det kommer till gear, vapen eller SEALporrande. Vi jobbar inte med antaganden heller, utan om vi avviker från något så gör vi det ofta medvetet.

Likadant ser vi gärna att när vi gör något så ska det finnas stöd från flera håll, bilder eller text.

Det är svårt att spela som SEALs om man inte vill spela med de prylar man ska ha, så känner vi :)

Tack för all hjälp, nu ska vi se vad vi kan göra åt detta!
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

Carnated
Inlägg: 59
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:13 pm

Re: CQB-vapen för SEAL?

Inlägg av Carnated »

Ville inte påstå att ni var nya inom ämnet. Var dåligt formulerad mening från min sida!

Good luck! Fram med en lag bild på posing delen sedan grabbs. Jag behöver "ensam om natten" material. ;)

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: CQB-vapen för SEAL?

Inlägg av Boogieman »

Det är kollugnt, jag är inte så känslig. Angående pistoler så är det lite granna vad vi älskar. Pistolspel är fruktansvärt roligt och pistol enormt användbart när allt skiter sig. Men de är inte riktigt lika praktiska som en MP7 med förlängd pipa, framför allt inte när vi ska börja bada lite oftare...

Vi har en ny page på Facebook, är du lagd på det hållet försöker vi lägga upp lite "ensam om natten"-material där ;)
Får väl lägga det på forumet också vid tillfälle...

http://www.facebook.com/SealTeam36
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

Nixon
Inlägg: 406
Blev medlem: ons maj 09, 2012 12:34 pm

CQB-vapen för SEAL?

Inlägg av Nixon »

Jag läste från 2008 att endast två enheter inom SMU skulle få behålla HK 416. Har det ändrats? Mer specifikt, har 24 STS HK idag?
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Skriv svar