Alltså vänder jag mig hit för att få lite hjälp, då det lär finnas ett helt gäng här som är 200 gånger bättre än vad jag är på att gräva fram information om lite mindre kända förband. Min google-fu är inte stark när det kommer till CST har jag märkt

Följande bilder lades upp i ett litet reportage om en CST-medlem som går att finna här: http://sofrep.com/8339/female-cst-speci ... er-speaks/
Tyvärr har de valt att ta bort typ 2/3 av reportaget som man bara kan se om man loggar in.. men tack vare att Vandalen lade upp dessa i Inspirationsdelen på forumet kunde jag haffa dem därifrån (tack Vandalen <3).

Frågor:
1. Vad har hon för väst?
En god vän säger att det ser ut som en EI SPC med cummerbunds. Kan detta stämma?
2. Om en CST-medlem ansluter till ett annat förband, använder hon då samma utrustning som dem eller finns det någon "standard" för alla CST's?
Om hon t.ex. skulle ansluta till ett förband som använder woodland, skulle hon då få ut ett kit med samma uniform/utrustning som dem eller skulle hon fortfarande köra MC som pansarkvinnan på bilderna? Hon är ju inte en ordinarie i teamet utan bara inbeaded, så vad gäller?
3. Vad har hon för annat spännande lullull?
Utöver en miljard olika shemaghs..
Uppskattar information om minsta lilla