Längre tröja?

OlleBlue
Inlägg: 117
Blev medlem: lör jun 02, 2012 7:21 pm

Längre tröja?

Inlägg av OlleBlue »

Tjaaa, fick hem mitt Allwin Multicam ställ för några dagar sedan och blev förvånad över hur kort tröjan var, finns det någon annan kopia som har längre snitt eller är det crye man får gå på?
/Olle

Zentix
Inlägg: 48
Blev medlem: ons mar 20, 2013 2:37 pm

Re: Längre tröja?

Inlägg av Zentix »

Tjena!

Kan inte svara på din fråga men du kanske kan svara på min, var hitta du hela stället för jag har lyckats köpa hem combatshirten, men hittar inte byxorna någonstans :p
"-Poor man wanna be rich, rich men wanna be king, and a king aint satisfied till he rules everything"

"- Never compromise, not even in the face of Armageddon"

Le Gradovic
Inlägg: 310
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:13 pm

Re: Längre tröja?

Inlägg av Le Gradovic »

Om du är ute efter en "Crye style" tröja så kan jag meddela att alla kloner är korta, men det finns ju en hel del andra "versioner" man gå på.
Blackhawk och Massif för ju combat shirt i andra modeller till US Army i OCP/Multicam som är lika långa som Cryes tröjor.
Sen kostar ju iofs en Crye tröja inte så värst mycket, knappt tusenlappen, om man kollar på rätt ställe. Köpt in ett gäng Crye C-Shirt till laget och de gick på mellan 750-1300 per styck.
The Ammunition Magician

Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia

Djihani
Inlägg: 67
Blev medlem: mån maj 21, 2012 9:59 am

Re: Längre tröja?

Inlägg av Djihani »

Helikon är rätt schysst. Vete katten om exakt snitt eller stretchfärg men camot går knappast att skilja från crye multicam på avstånd. Står la camogrom pillimilligt nånstans eller vad de nu kallar sin kopia.
Knowledge is power, hide it well.
Min presentationstråd: viewtopic.php?f=165&t=9285

Biffen
Inlägg: 95
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:24 pm

Re: Längre tröja?

Inlägg av Biffen »

Tyvärr stämmer inte Helikons alls... Helt fel cut och deras stretch material är hel knasigt. Dessutom är dom väldigt små i storlekarna....
SWST W04

Nitisk
Inlägg: 303
Blev medlem: ons maj 23, 2012 8:51 am

Re: Sv: Längre tröja?

Inlägg av Nitisk »

Har ni kollat hur de här står sig mot resten? Montbard Gendarmerie Airsoft Gears. Finns tyvärr bara på Facebook än så länge.
https://www.facebook.com/montbardgendarmerie?ref=stream

Skriv svar