Intressekontroll för import av Novritsch SSG-24

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
jcastor
Inlägg: 49
Blev medlem: lör jul 14, 2012 8:39 am

Intressekontroll för import av Novritsch SSG-24

Inlägg av jcastor »

Hej, jag beklagar om detta hamnar i fel tråd, tänkte att detta var den mest passande kategorin. Det är heller inte min mening att göra någon reklam för mitt företag så om detta är fel kan jag självklart flytta eller ta bort inlägget.

Jag skulle vilja kolla med er alla om det skulle finnas något intresse av om exempelvis jag som företag skulle importera ett gäng SSG-24:or. Fördelen med detta för er som kunder skulle vara att de svenska reglerna för reklamation och ångerrätt skulle gälla om något är fel med geväret.
Såvitt jag vet erbjuder Novritsch inga återförsäljarpriser på dessa gevär då han inte verkar ha några problem att få dem sålda i alla fall :D
Resultatet av detta blir att jag i så fall skulle vara tvungen att ta minst 6800kr för ett gevär.

Min fråga är helt enkelt tror ni att det skulle finnas ett intresse för att en svenska återförsäljare skulle ta in dessa gevär trots att priset skulle bli högre än om man importerar det själv?
Detta är en allmän fråga eftersom jag är nyfiken och absolut inte en förfrågan om förbeställningar :D

Tack på förhand