Ehobby-beställning.
Postat: sön dec 03, 2017 7:24 pm
Behöver hjälp. Jag har gjort två separata beställnignar från Ehobbyasia.
Jag la varorna i kundvagnen, klickade på att jag ville betala med paypal, godkände sedan och så vips. Det var beställningen klar?
Det som får mig att fundera lite extra är att den email jag har på mitt paypal har blivit borttaget, så använder en annan till den som inte är primär. Mina uppgifter som telefonnummer och adress bör finnas tillgänglig men undrar hur detta skall gå till? Om ehobby mailar essentiell info till en mail som inte finns så har jag ju blivit av med ca 5k... Har mailat dom utan svar och befarar att detta är undergången.. Hur brukar en beställning gå till därifrån från att ni lagt till varorna tills att ni får produkten?
Liksom, hur får ni meddelande om att produkten har kommit till sverige?
Jag la varorna i kundvagnen, klickade på att jag ville betala med paypal, godkände sedan och så vips. Det var beställningen klar?
Det som får mig att fundera lite extra är att den email jag har på mitt paypal har blivit borttaget, så använder en annan till den som inte är primär. Mina uppgifter som telefonnummer och adress bör finnas tillgänglig men undrar hur detta skall gå till? Om ehobby mailar essentiell info till en mail som inte finns så har jag ju blivit av med ca 5k... Har mailat dom utan svar och befarar att detta är undergången.. Hur brukar en beställning gå till därifrån från att ni lagt till varorna tills att ni får produkten?
Liksom, hur får ni meddelande om att produkten har kommit till sverige?