S.F.S i Borås planerar dumheter

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Dimage
Inlägg: 77
Blev medlem: mån maj 14, 2012 6:45 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Dimage »

Nemo du vet vad Förtal betyder va??
Var har vi förtalat honom??
Att Hälge är klumpig på ord är en sak.
Men förtal är det INTE.

Men om du nu är nära vän med killen så betyder det att du har samröre med SFS.
Hade du skrivit på en gång att du känner killen och att han mår dåligt över att vi läxat upp honom så säg det.
Försök inte med nån hemlighets grej då det bara kommer fram i slut ändan ändå.

Du kan även tala om för honom att inte själv länka utan all info.
För jag läste det han skrev och sedan kollade jag vad det egentligen skulle stå.
Så han själv har lämnat ut en hel del.

Santa
Inlägg: 46
Blev medlem: mån maj 14, 2012 8:11 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Santa »

They put the Special in Special Forces :lol:
Nämen jag tänker säga vad jag tror att de flesta av oss redan tänker. Det är ett gäng nördiga killar med en lägre-än-normal intelligens och antagligen en eller annan diagnos under bältet som trodde att det var en smart idé, men nu har insett att fallet ej var så. Det går väl inte att ta det hela så mycket längre än så? Vi kan ju (Tyvärr) inte ta deras bössor ifrån dom.

Magyck
Inlägg: 15
Blev medlem: mån mar 23, 2015 3:47 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Magyck »

Han kan läsa själv här eftersom han redan är medlem... och lämna sina egna synpunkter och ta en diskussion om rätt och fel sätt att göra samt uttrycka sig/saker.
Ampluf plumbum in aer
Det är bättre att ransakas av 12 än att bäras av 6...

Hälge
Inlägg: 234
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:15 pm
Lag / förening: Task Force Rednecks

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Hälge »

Klumpig med orden? Dom kallar sig "special" och jag höl med. Inget klumpigt med det. Sen hur man tolkar det är upp till var och en.

Genocide
Inlägg: 1206
Blev medlem: lör maj 05, 2012 4:46 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Genocide »

Kan vi hålla detta till en bra diskussion och inte spela för mycket på special och dra massa ordvitsar? Skriv endast om ni kan tillföra något vettigt.
Nothing ever stays stock...
http://www.pmairsoft.se

Cleaner
Inlägg: 159
Blev medlem: tor maj 10, 2012 8:36 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Cleaner »

Till S.F.S

Ert "förvirrande" inlägg som ALLA misstolkade, nej det var inte fel på hur inlägget formulerades, utan alla vi andras förståelse med blandning av sarkasm/ironi/idioti.
Ledsen för det!

S.F.S....

Låt gå för denna gången då...


Men era andra bilder då ni poserar med gear och vapen runtomkring hus och bebyggelse?dessa som finns på eran FB sida?

Tillstånd från Polis m.m att göra det?

Eller var det också bara ett "missförstånd" som vi alla andra tycker är rent sagt för jävligt beteende ?


Min uppfattning om er, utan att bli så PK som möjligt , är:


* Sommarlo förkortas utan ert "godkännande"..? ermmm ...??
* Ni blir sura, dricker ett par folköl, deklarerar att ni ska gå genom stan med vapen synliga, bara för att "Ingen bryr sig om vad ni tycker om ert förkortade sommarlov?!"
* Får kritik,,BEFOGAT dessutom ,på er FB sida, gör en pudel " nej jag vill INTE skada sporten/hobbyn, jag älskar den" Citat Generalen, tar sen ner hela orginalposten.
* Sympatisörer till S.F.S , kommer till ASS, reggar sig nytt, och tycker att alla andra är dumma som kritiserar S.F.S idiotiska och planerade tilltag


Ursäkta mig, sådana som ni som delar denna "tro" att stoltsera med vapen synliga på gatorna för att ni vill protestera mot ert förkortade sommarlov ni har i skolan..

WTF...ni borde inte få röra något annat än virkningsset, Pingis, finns i sjön


Man brukar säga "Men tanken var god" när The shit hits the fan, men i detta fall är det "Hissen stannar, går inte hela vägen upp"


Disclamer: folk som har virkning som sin superhobby, ta inte åt er, gäller enbart i denna post och berör småpojkarna i S.F.S
Prickskytt

Kether
Admin
Inlägg: 999
Blev medlem: lör maj 05, 2012 7:11 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Kether »

NEMO.... Lägg ner...

Det är varken personangrepp eller ens befogenheter att stänga och låsa tråden...

Är man så pantad att man gör såna grejer på FB så förtjänar man att hängas ut lite... och ingen har hittills nämnt några namn.

Så här låses ingenting.

delendam
Inlägg: 114
Blev medlem: tis maj 08, 2012 1:40 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av delendam »

Det är väl inget förvånande att det är en enskild idiot som agerar så här. Det är nästan förlåtande med tanke på att iintelligens är normalfördelad. Det som är skrämmande är om det är en hel grupp vi pratar om. :(

livewire
Inlägg: 134
Blev medlem: ons jan 29, 2014 5:39 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av livewire »

I guess some people just need to learn a little common sense, the OP of the planned action thinks everyone else is a idiot and that its been taken out of context, but seriously stop cutting around with gats on view etc, its not a smart thing to do

"läs detta så förstår ni att det finns idioter som sprider fel på allt man säjer hedan efter blir det besök på polisen själv mant och desutom anmällning till eller något till idioter"

"Wtf håller de idioterna på med jävla troll"
Native Swinglish speaker, I swing both ways!

Skriv svar