S.F.S i Borås planerar dumheter

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Wrim
Inlägg: 57
Blev medlem: ons feb 12, 2014 3:19 pm

S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Wrim »

https://www.facebook.com/SwedenGroup?fref=nf
...Vi i gruppen funderat på att gå runt med airsoft vapen, för om dom som halvt bestämmer över Sverige orkar bestämma med skolor att sänka saker ""bara för att""
då tänker ni att det är fel att gå med vapen på stan, jo det kan jag hålla med.
men håller vissa på med vad som helst så vill jag också ju, för då är det rättvis mot samhället och en sak till är att vi kommer inte att sikta eller skjuta på personer bara för att saker, vi i gruppen är hård mot airsoft mot allmänheten att vi inte visar stort utav det, men efter en skrivning på Facebook får man göra vad som helst....
polisen bryr inte
kommunen bryr sig inte
Regeringen bryr sig inte
Hjälp gärna till att tala de tillrätta.

Rancore
Inlägg: 279
Blev medlem: sön maj 20, 2012 10:37 am

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Rancore »

S...u...c....k.

Finns rätt mycket andra sätt att göra sin poäng ( om de nu kommer göra detta) än att förstöra hobbyn för andra. Behövs inte mer negativ reklam för en hobby som enligt gemena man är till för vapengalna möpar. ;-)
выразить солидарность с угнетёнными

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av viqs »

Jag vill göra en utläggning om det här, men då kommer folk slå knut på trosorna så jag suckar bara. Finns det någon som kan be dem att börja med någon annan hobby så att de kan första den istället?
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Stag »

Men herregud vilken pantad idé. Hela inlägget var väl rätt pantat iofs. Suck var det ja...
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Herr Nilsson
Inlägg: 189
Blev medlem: lör feb 23, 2013 1:42 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Herr Nilsson »

Öhh va? Vad läste jag precis? Hur tänkte man nu? Dumt och idiotiskt från början till slut.
Bier,Bratwurst undt Sauerkraut!

JonathanRL
Inlägg: 576
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:14 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av JonathanRL »

En del av mig vill att det hela är ett troll så jag kan småskratta åt det hela. De är nästan fascinerande i sin dumhet, allt ifrån ett rykte att sommarlovet ska bli kortare kombinerat med grov okunskap om hur svensk grammatik fungerar samt någon slags syn på samhället som får mig att undra om de skolkade från Samhällskunskapen.

Dessvärre visar resten av sidan att de verkar allvarliga i detta. Således är det bara att försöka tala dem till rätta, något som andra personer verkar gjort bättre än mig.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

Magyck
Inlägg: 15
Blev medlem: mån mar 23, 2015 3:47 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Magyck »

Med alla jämra stavnings program som finns.... hur svårt kan det vara att få till ett rättstavat inlägg så att man för det första inte verkar vara totalt outbildad d.v.s gått igenom nio år i grundskola med godkända betyg .
Stavar man kasst blir man med en gång klassad som oseriös och ingen tar någon större notis om en oavsett vad man vill uppnå.
Nu verkar ju denna personen vara osedvanligt korkad då jag kollade in fb sidan så låt honom och de i hans lilla grupp knalla omkring med sina vapen så vi blir av med dem för någon kommer att agera "med kraft tag"mot dem och de kan ju hoppas på att polisen är de första som gör detta , för även Borås har sina mindre snälla och trevliga invånare.

2 augusti 2015, 14:32:

Nu har "idioten" tagit bort inlägget på fb... fick tydligen inte det gensvaret han önskade. ..
Ampluf plumbum in aer
Det är bättre att ransakas av 12 än att bäras av 6...

Kether
Admin
Inlägg: 999
Blev medlem: lör maj 05, 2012 7:11 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Kether »

Dom är ju inte på riktigt... lol... sånna spån... måste vara internettroll... kan ju inte ens uttala ordet general...

Omg... such much lol...

Magne
Inlägg: 88
Blev medlem: tis maj 15, 2012 6:58 pm

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av Magne »

Kan vara så att dom fått ett PM i ämnet som antydde att det var läge att ta bort inlägget ;)

instant
Inlägg: 108
Blev medlem: mån maj 07, 2012 7:35 am

Re: S.F.S i Borås planerar dumheter

Inlägg av instant »

Kollar man deras fbsida så ser man att de redan hattat omkring i tätbebyggda områden med aeg'er.....these guys are hilarious.

Skriv svar