Sandsäckar till att Bygga Skydd på bana

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
YogHippie
Hippie
Inlägg: 329
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:03 pm

Re: Sandsäckar till att Bygga Skydd på bana

Inlägg av YogHippie »

Alla de säckarna i sån plast/halvplats eller vad det är faller sönder efter 1 år typ.
Vi köpta vita från ASMC, vart skit.
Att de inte kan ligga framme och tåla sol verkar ju knas. Ska man bygga sina värn i källaren i solskydd eller hur tänkte
tillverkaren? Haha. :D

Jag tror mer på riktiga säckar i tyg. Lite dyrare kanske, men mer prisvärt om man tänker tidsmässigt framöver.
Tror Hippies kan vara intresserade av att haka på en sambeställning isåfall, beroende på antal och pris som kan
fås fram.

Kether
Admin
Inlägg: 999
Blev medlem: lör maj 05, 2012 7:11 pm

Re: Sandsäckar till att Bygga Skydd på bana

Inlägg av Kether »

Granngårdens säck är ju samma som de från säckgrossisten, fast dyrare.

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: Sandsäckar till att Bygga Skydd på bana

Inlägg av Stag »

Jepp, som yog säger. Rekomenderar tygsäckar då alla andra faller sönder i solen.. Trist, men sant.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

warnerfjord
Inlägg: 83
Blev medlem: ons jul 11, 2012 7:17 am

Sv: Sandsäckar till att Bygga Skydd på bana

Inlägg av warnerfjord »

Bara en liten fråga, men varför köper ni inte pressning klipper till och syr. Jag om en klipper och en syr så tar det max 2 min per säck. Jag och då kan ni få dom hur ni vill.

MaRLeY_MaN
Inlägg: 38
Blev medlem: fre jun 01, 2012 9:19 pm

Re: Sandsäckar till att Bygga Skydd på bana

Inlägg av MaRLeY_MaN »

Warnerfjord, ja du det är en mycket bra fråga. Personligen så tänkte jag att det blir bättre om man hittar några billiga kvalitets säckar.
Det är ju bara så att materialet i presseningen inte trasar sig för mycket. Blir en del arbete men det kanske det är värt 8-)
Scorpion Cell | @callsign_marley | @scorpioncell | Aliquando et insanire iucundum est | Affärsredovisningar

MaRLeY_MaN
Inlägg: 38
Blev medlem: fre jun 01, 2012 9:19 pm

Re: Sandsäckar till att Bygga Skydd på bana

Inlägg av MaRLeY_MaN »

Angående dessa säckar http://www.ebay.com/itm/10-New-Sand-Bag ... 1c1e70f4fd så är det i princip budget pressening som de sytt. Känns väldigt low-quality.

Ringde till Säck grossisten och frågade lite om deras säckar och personen jag pratade med sa att säckarna skall klara av iaf 5 år i direkt solsken. Vill man det skall hålla i evighet kan man vira pressening runt och sedan byta ut de som ligger på presseningen, blev jag rekomenderad. Det är väll en taktik, men de säckarna verkar kvalitet kontra pris vara mest värda.

Tråd uppe för intresserade av beställning:
http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 116&t=3742
Scorpion Cell | @callsign_marley | @scorpioncell | Aliquando et insanire iucundum est | Affärsredovisningar

Skriv svar