Airsoftcommunity
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Re: Airsoftcommunity
Från Android går det inte att skapa konto. Fältet för personnummer raderar vissa siffror och ersätter dem med blanksteg.

I mina ögon ser det ut som Garaget.org möter "valfri community från 2006", men nu är ju funktion viktigare än design.
Har en fråga angående person nr, registreras kontot och sen väntas på att bekräfta/ni kollar upp om personen existerar via upplysning.se?
Annars verkar det ju vara en helt reko sida utöver att orealistiska personnummer går att skriva in, tex: 18200819-1493 (är ju faktiskt ganska enkelt att hindra detta i php).
Har en fråga angående person nr, registreras kontot och sen väntas på att bekräfta/ni kollar upp om personen existerar via upplysning.se?
Annars verkar det ju vara en helt reko sida utöver att orealistiska personnummer går att skriva in, tex: 18200819-1493 (är ju faktiskt ganska enkelt att hindra detta i php).
"Ninjas came with lions"
Mina tankar gick direkt till garaget.org
Anser dock att just forumsdelen måste hållas väldigt aktuell och fungerande.
Resterande communityfunktioner får inte ta över forumets funktioner.
(Som de till viss del gjort på garaget)
Annars, Koda på!
Anser dock att just forumsdelen måste hållas väldigt aktuell och fungerande.
Resterande communityfunktioner får inte ta över forumets funktioner.
(Som de till viss del gjort på garaget)
Annars, Koda på!
FNM airsoft
http://trackandstreet.se/
http://trackandstreet.se/
Angående personnr så kollas allt manuellt för tillfället. håller på att koppla det till upplysning.se för en automatisk koll men kommer ta lite tid. (ska även kolla upp problemet med registreringen i android)
Mycket av just vapenfunktionen är inspirerad från Garaget.org. Tycker det är ett smart upplägg och tror det kan fungera även för weekendwarriors.se.
Angående designen så har jag inte lagt allt för stor vikt ännu då det är en hel del kod kvar att göra på funktionerna.
Jag försöker få in så mycket feedback på sidan som möjligt för att förbättra den utefter medlemmarnas önskemål.
Mycket av just vapenfunktionen är inspirerad från Garaget.org. Tycker det är ett smart upplägg och tror det kan fungera även för weekendwarriors.se.
Angående designen så har jag inte lagt allt för stor vikt ännu då det är en hel del kod kvar att göra på funktionerna.
Jag försöker få in så mycket feedback på sidan som möjligt för att förbättra den utefter medlemmarnas önskemål.
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Det beter sig som ett script som bråkar. Jag antar att det är precis vad det är eftersom bindestrecket som ska dela av de fyra sista syns i rutan redan från början. Ett tips är att ni använder ett script som kontrollerar formatet när man lämnar fältet istället. Det blir oberoende av plattform men fungerar lika bra.

Jag ska ta en titt på det. Vet att det är en del andra ställen där JQuery krockar med andra script. Kommer gå igenom registreringsformuläret så småningom igen för mobiler. Vet att det fungerar på datorn iallafall.