snittålder?

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Genocide
Inlägg: 1206
Blev medlem: lör maj 05, 2012 4:46 pm

Re: snittålder?

Inlägg av Genocide »

Verkar vara hög snittålder.
Jag tror det kan bero på att airsoft kräver en viss mognadsnivå.

Såklart finns det yngre spelare som är både duktiga och respekterar speöets regler. Men de är få.
Och såklart finns det äldre som beter sig som barn, men är också få.
Nothing ever stays stock...
http://www.pmairsoft.se

Armyofme
Inlägg: 181
Blev medlem: tis sep 04, 2012 6:13 am

Re: snittålder?

Inlägg av Armyofme »

Tack som fan för denna tråd... kom på att jag fyller 30 i höst nu haha!
Bortser man från allt krigande så har några av de finaste kaffestunder jag upplevt skett tack vare airsoften, bara att tuffa på ^^

Kamphund
Inlägg: 85
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:57 pm

Re: snittålder?

Inlägg av Kamphund »

Blir 39 i år. Man blir aldrig för gammal för detta.
- PRC CLONE USER -
Team Awesome - vi är, du är ej!

kungaron
Inlägg: 161
Blev medlem: sön jun 03, 2012 8:43 pm

Re: snittålder?

Inlägg av kungaron »

Jaa av er som hittills svarat så är snittåldern hög. Själv är jag 28 med hus, sambo och barn. :)

En lite halvlustigt fenomen vill jag dock påpeka. Som sagt vi som svarat i tråden ger en rätt hög snittålder. Och vi är ju många på forumet så den generella snittåldern är svår att uppskatta. Men det jag märkt vilket är ,rätt tråkigt, är ju att många trådar spårar med massa tjafs och skit så mognaden på många får mig att tro att snittåldern är typ 22.. kanske yngre.. För vissa kan ju fan inte bete sig tyvärr!

Men åter till topic. Kul att det finns rätt många över 30 :) Menar, efter 30 brukar väl intresse golfrundor och sånt tjafs komma?! ;) Gubbsport..

Nixon
Inlägg: 406
Blev medlem: ons maj 09, 2012 12:34 pm

Re: snittålder?

Inlägg av Nixon »

Är 43. Äldst i laget, den yngsta några och 20 tror jag.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Frost
Inlägg: 181
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:44 pm

Re: snittålder?

Inlägg av Frost »

Jag är snart 29 med 2 barn, sambo och hus.

Magne
Inlägg: 88
Blev medlem: tis maj 15, 2012 6:58 pm

Re: snittålder?

Inlägg av Magne »

Snart 44 år, två av barnen har flyttat ut (22 & 24 år) och 3 hänger kvar hemmavid ett tag till...kommer att fortsätta med airsoft länge än, blivit lite mer kräsen på spel men uppskattar hobbyn till 100 %

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: snittålder?

Inlägg av Kocken149 »

Magne: 5 barn och ändå hinna med airsoft är respekt 😉. Jag har fullt upp med 2 😀

twoface
Inlägg: 68
Blev medlem: ons jun 05, 2013 4:49 pm

Re: snittålder?

Inlägg av twoface »

Magne: Är det sååå man startar ett airsoftlag!, man tillverkar ett man kan kan forma från grunden ;-P

själv är jag snart inne på mitt 27e levnadsår och har precis hittat tillbaka efter ca 7 års uppehåll och har inga planer på att lägga ner än på lääänge :-)

JonteB
Inlägg: 25
Blev medlem: mån jan 21, 2013 11:46 am

Re: snittålder?

Inlägg av JonteB »

Jag var 36 när jag köpte min första bössa 2011. Ålder means inget. Lika barn leka bäst oavsett antal årstider i bagaget. Orkar kropp och sinne så blir man inte för gammal för att leka.
Affärsredovisningar: viewtopic.php?f=121&t=27522

Skriv svar