Re: 2013 - Året då gasdrivna airsoftvapen SKALL legaliseras!
FYI skickat statusförfrågan idag igen... Förväntar mig inget mirakelsvar men dom ska veta att jag inte gett upp i alla fall!
Mweh... Lagom uppgiven man blir. Ingen respons längre.
WTF!
Vad mer kan man, bör man eller skall man göra med detta egentligen.
Helt sjukt detta
WTF!
Vad mer kan man, bör man eller skall man göra med detta egentligen.
Helt sjukt detta

Kanske dags att börja jaga byråkraterna telefonvägen? Frågan är ju om man får tag på någon men man får ju direkta svar om man lyckas.
-
Kanske bara att inse att de ger blanka fan i våra såååft ääär gaanns
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
-
Det var ju fördjävla trist, för attt få till ett prejudikat känns lite väl långdraget kan jag tänka mig?
Vi får väl sikta åt andra hållet och försöka be samtliga HK-shoppar ha "rena" lådor och CO2-klistermärken i beredskap för Svenska ordrar, lagparagrafer be damned.
Dumma lagar skall brytas/egentolkas, fråga vilken revisor eller controller som helst!
Vi får väl sikta åt andra hållet och försöka be samtliga HK-shoppar ha "rena" lådor och CO2-klistermärken i beredskap för Svenska ordrar, lagparagrafer be damned.
Dumma lagar skall brytas/egentolkas, fråga vilken revisor eller controller som helst!

The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
har nu länge velat beställa en we g27 från HK men tvekat pga tullen:( Vill inte specialbeställa heller då det är så sjukt dyrt
Specialbeställde en pistol från HK via en svensk återförsäljare. Pistolen kostade kring 600kr. Frakt, avgifter och tull tillkom med över 1000kr:( Totalt kostade det 1899kr att få hem en pistol som gick på 600kr. Jag var ganska knäpp då som gick med på det haha men jag ville verkligen ha den....
Hoppas detta med gaslagen löser sig snart:)
Specialbeställde en pistol från HK via en svensk återförsäljare. Pistolen kostade kring 600kr. Frakt, avgifter och tull tillkom med över 1000kr:( Totalt kostade det 1899kr att få hem en pistol som gick på 600kr. Jag var ganska knäpp då som gick med på det haha men jag ville verkligen ha den....
Hoppas detta med gaslagen löser sig snart:)
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=6922
Vapenamnesti till 31:a. Kanske kan få upp ögonen om någon skulle komma dit med en GBB?
Ingen aning, men om någon känner att de har för mycket pengar så skadar det ju inte att prova
Ingen aning, men om någon känner att de har för mycket pengar så skadar det ju inte att prova

"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch
Jag har funderat på om alla som har en GBB helt sonika polisanmäler sig själv... Ett par tusen ärenden borde ju väcka någon, men frågan är hur det slutar :p
Jag vetifan alltså, så trött på det
Jag vetifan alltså, så trött på det

-
Det står inte att man får äta choklad på torsdagar. Alltså är det olagligt att äta choklad på torsdagar.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Du kan ju kolla med Vapenbutiken, jag har för mig att de har tillstånd att importera gasvapen, givetvis måste du räkna med frakt samt moms och tull om du beställer utanför EU, men Vapenbutiken i sig har som standard ett 15% tillägg på totalkostnaden om jag inte missminner mig helt. Du kan i alla fall få ett kostnadsförslag av dem.GraLLaN_ skrev:har nu länge velat beställa en we g27 från HK men tvekat pga tullen:( Vill inte specialbeställa heller då det är så sjukt dyrt
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.