Förhoppningen var att folk skulle anse hippies som arrangörer, goda nog att kunna avgöra bra och mindre bra tillfällen att
tralla fram och störa några sekunder medans en glad person blåser lite i en pip.
Några SS-inspirerade fasoner är där inte tal om.
Sen MilSim-konnektorn är jag inte helt med på, då det i min värld kvittar vilket spel man är på, så ska man inte skjuta på fyllan.
Söndagsspel, storspel, milsim etc. De eventuella kontroller som kan komma att ske, sker efter game on. Inte på parkeringen på
incheckninge, såvida inte någon tvunget vill spela trumpeten.
Där kommer inte ske några kontroller off game.. vart fick du det ifrån?
Men nu är vi nog liiiite OT och diskuterar enstaka spel med mera, åter topic? =)
(Pm.a annars! Love u!)
Duff/Kreator: Berget har använt sig av alkotest på spel. De har det till och med på film. Vetefan vilket klipp dock.
Kille i gul väst som sprang fram till en spelare, som fick blåsa, som gjorde tummen upp och log, sen spelade han vidare
när gulvästen ropade "det såg bra ut".
Sen vad som finns eller inte finns kan jag inte avgöra annat än att jag hoppas på att de folk jag pratat med och som gett mig information
vet vad de säger eller har stöd för. Sen om det är en gråzon a'la gasvapen-frågan etc vet jag inte, men jag får väl dyka i det mera och kolla vad som är ok eller inte.
Men i korthet så är det väl mer åt det hållet, att de som har något att dölja, är de som klagar mest..