Airsoftboden

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Kether
Admin

Re: Airsoftboden

Inlägg av Kether »

Allt detta är ju funktioner som vi inom AirsoftSveriges utvecklingsgrupp har sagt ska komma.
Men som vi pga tidsbrist inte hunnit utveckla. Men så är det när man arbetar ideelt.

Att det poppar upp nya siter kommer inte påverka ASS nått nämnvärt, då forumet ä hyffsat väletablerat som det är.
Det känns väl bara lite trist att folk inte känner att denna platformen lika gärna hade kunnat vara den enda portalen och bidragit med sin expertis och energi/tid hit.

Detta är ju inte en kommersiell site utan en hobby site där vi användare tillsammans skapar forumet.

zEkalizer

Inlägg av zEkalizer »

Ja Airsoftsverige har ju absolut potentialen att bli det enda stället att behöva hålla kolla på. Dock så går ju it/media branschen väldigt fort och medlemmarna förväntar sig mer och mer av tjänsterna de använder. Det är svårt att hänga med i tempot om man gör något ideellt ( men jag skulle tippa på att ni drar in ett par tiotals tusen kronor om året på annonsering och det borde räcka för att finansiera lite utveckling av folk man litar på )

Jag håller inte jättehårt i namnet Airsoftboden och är helt öppen för samarbete med Airsoft.nu eller Airsoftsverige som är mer etablerade namn.
Så när jag kommit längre och Airsoftboden innehåller alla funktioner som en forumsplattform gör så kan vi ju snacka om att använda Airsoftbodens plattform här via en sammanslagning.. eller nått. För jag håller med om att det är dumt att sprida ut alla sidor för airsoften i sverige.
Senast redigerad av 1 zEkalizer, redigerad totalt 0 gånger.

MRV

Inlägg av MRV »

Jag tycker den verkar vara svingrym :)!

Ett bra tips, som jag önskar att det fanns här. 18 år på reg !

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Då kommer ju folk bara skriva in att dom är födda 1990.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

MRV

Inlägg av MRV »

Langa 4a sista då? :)

Kether
Admin

Inlägg av Kether »

Fast vi har tagit beslut att det ska vara öppet för alla som är intresserade av airsoft och inte bara folk som är 18+.

Det ger en bra insyn i en seriös hobby och alienerar inte folk som vill när dom är 18 ta steget fullt ut.

Så det kommer inte att ske.

Iaf inte på ASS.

700mb

Inlägg av 700mb »

MRV skrev:Jag tycker den verkar vara svingrym :)!

Ett bra tips, som jag önskar att det fanns här. 18 år på reg !
Tror inte det finns någon åldergräns på forumet utan bara på köp/sälj. dessutom är jag under 18 (3 månader kvar) , dock har jag aldrig spelat airsoft utan endast milism paintball. Jag förstår dock att det är p12or du inte vill ha som poserar med deras nyinköpa famas som föräldrarna köpte.

EDIT to slow
Senast redigerad av 1 700mb, redigerad totalt 0 gånger.

MRV

Inlägg av MRV »

Fast det finns ju en väg runt. Fast vet inte om man kan koda så.

Man kan regga sig och läsa runt på forumet, men för att kunna skriva och göra inlägg så måste man regga sig på köp och sälj?

700mb

Inlägg av 700mb »

Hur har du tänkt dig att nybörjare som ska börja vid 18, hur ska dessa ställa frågor till de mer erfarna :lol:

MRV

Inlägg av MRV »

Jag tycker dom flesta frågorna redan finns och är besvarade här :)

Men jag vet inte, bara spawnade lite!

Skriv svar