Sjukvårdsutbildning för medics
Re: Sjukvårdsutbildning för medics
Glöm inte anmäla er! Anmälningsbekräftelse skickas ut till de anmälda inom kort!
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds
"SEALs letar refbilder på mig" -okänd
Tyvärr har problem uppstått för arrangörerna och vi måste skjuta på utbildningen. Nytt datum blir i så fall en vecka senare 3-5 maj. Anmälda deltagare kommer att få ett PM om detta, men är ni fortfarande intresserade av att delta får ni gärna säga till, samt övriga som vill anmäla sig.
Vi beklagar det inträffade, det var saker vi inte rådde över. Hoppas att det inte ställer till problem för er.
Vänligen
Jonathan
Vi beklagar det inträffade, det var saker vi inte rådde över. Hoppas att det inte ställer till problem för er.
Vänligen
Jonathan
CO ST36
WaaaAaaH
bengt-allan som man är så hade jag helt glömt tråden och skulle anmäla mig nu ..tyvär jobbar jag det nya datumet
( Well hoppas ni får en bra utbildning så får ni ge mig "crash coursen" på spel, ni medics man springer på
)

CTR EP3 Championship White, nuff said
Jag hade som "the guy above me" glömt helt bort detta XD
men jag har en snabb fråga, jag har inte något Milsim gear än. Jobbar dock emot det, min fråga är om det är ok att jag kommer i det milsim gear jag har? eller hur stort är gear kravet då det är rollspel?
men jag har en snabb fråga, jag har inte något Milsim gear än. Jobbar dock emot det, min fråga är om det är ok att jag kommer i det milsim gear jag har? eller hur stort är gear kravet då det är rollspel?
Lolzer: Nu är jag ingen arrangör så det är inte my call men det här är främst utbildning riktad för milsim-medics så att du inte har komplett impression än känns ovidkommande, det kan till o med vara bra för din impression att först gå utbildningen så du har en högre förståelse för vad det är för gear medicarna du ska efterlikna har och hur den fungerar. Viktigast med utbildningen är att personer som spelar som medic på främst milsims får en RS kunskap för att behandla vanliga skador på spel samtidigt som man får kompetens att agera ut ordentligt när man healar personer på spel istället för att bara säga "ööh det blir nog bra" och hålla hand
jag tror att sålänge du kommer i en anständig uniform med stridsutrustning som ser okej ut så kommer ingen hacka ner på dig faktiskt.

jag tror att sålänge du kommer i en anständig uniform med stridsutrustning som ser okej ut så kommer ingen hacka ner på dig faktiskt.
Min affärsredovisning: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =121&t=957
Jag vill nog inte säga att Chainsaw riktigt far med sanning här. Viktigt är att man har en gear som iaf är lite i milsimnivå. Mycket av denna helgen handlar om känsla. Både för hur man själv uppfattar en taktisk miljö i taktisk utrustning, men också för hur andra uppfattar en.
Jag vet inte vad du har för gear, men vi kräver ju knappast impressions
Jag vet inte vad du har för gear, men vi kräver ju knappast impressions

CO ST36
En snabb fråga bara. Krockar det med något annat evenemang om det läggs den 3-5 maj?
CO ST36
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Enligt den nationella evenemangskalendern (http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =355#p2372) ligger det ett Zombie-spel den helgen. I kalendern för södra sverige står det inget alls.
Fast folk verkar inte använda kalendrarna så mycket* så vill man vara säker får man tråla forumsdelarna under evenemang.
*) Till mitt stora förtret med tanke på hur mycket jobb jag lade ner på dem...
Fast folk verkar inte använda kalendrarna så mycket* så vill man vara säker får man tråla forumsdelarna under evenemang.
*) Till mitt stora förtret med tanke på hur mycket jobb jag lade ner på dem...

hmmm ett bokaby spel eller en combat medic utbildning? grymt svårt val här
Den utrustning jag har är en väldigt grunläggande ranger gear, greenside. Eftersom mitt lag precis har börjat med att inrikta sig mot rangers. Så det är typ en ranger green rrv och woodland camo. Inget super rs, men ni får dra gränsen 

Det bör inte vara nåt problem 

CO ST36