67.8% Sweden.
Herregud vad trögt det känns at tkomma till 1000 ! 23 kvar nu i skrivande stund.
Klistrar in lite gammal information för att bringa hopp åt människligheten, Johan Linander, Vice Ordf. Justitsieutskottet har skrivit följande till mig i förra veckan och helgen;
OBS !!! "Gammal info" nedan, endast för peppning! (dvs. fråjn förra veckan / helgen)
Som svar på mitt mail baserat på mallen som vi tog fram i den andra tåden;
Hej, jag har fått mejl om detta tidigare av någon kollega till dig och har tagit upp frågan på politisk nivå i Justitiedepartementet. Jag tycker att det borde vara en enkel ändring att göra. Ska höra med dem på JuDep vad som är på gång.
Mvh Johan Linander
Uppföljningsvar i konversationen;
Hej, de jobbar rätt bra på JuDep. Fick svar idag, alltså lördag, att hon ska kolla upp det och jag ska få svar under veckan som kommer. Återkommer då.
Som svar på websiten och namninsanmlingen;
Det är bra! Har förstått att det är viktigt för er.
Så, så fort vi når 1000 namn, vilket lär vara imorgon, så kommer jag skriva nya brev och följa upp till Ju Dept. och JuUtsk. och smörja dom lite mera och höra vad som sker i deras ände.
Vad nästa steg blir vet jag inte ännu, om något mer krävs, men jag ger mig i alla fall inte föränns detta är klart !