Darki, ni gör ett superjobb i Umeå! Som utflyttad saknar jag UAF-spel

Ni borde dela med er med ert tänk och tillvägagångssätt här på a.s.s så att andra föreningar kan få inspiration och se hur och vad ni har gjort.
Jag räknar mig själv fortfarande som nybörjare efter 2+ år och tycker airsoftsverige är toppen, det finns enorma mängder frågor och svar gömda här och jag uppskattar de gamla rävarna som glatt och med exepertis delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter.
Angående forumet skulle jag gärna se en sammanslagning av många underforum. Det finns mängder med specifika underforum och ibland känns det lite grötit och svårt att se när det kommit nya saker. Det tror jag skulle göra att forumet känns lite mer levande också, nu är allt lite utspritt.
Köp och sälj är suveränt, enda nackdelen jag ser där är att vissa som skapar annonser går in och uppdaterar dessa varje dag vilket gör det lite grötigt. En annan nackdel är också de som rensar annonsen när saken/sakerna är sålda vilket ger en huvudbry när man har för sig att man sett något man ville ha men det är helt plötsligt borta. Men för att fungera som en säljsida fungerar forumet förvånansvärt bra.
Det är mina tankar kring a.s.s överlag, jag uppskattar verkligen alla här och den trevliga tonen som finns. Airsoftcommunityt överlag är väldigt trevligt, men man kanske bör göra små uppdateringar kring strukturen för att locka tillbaka folk från andra plattformar.