Vapen för spejning / skydda prickskytten
Re: Vapen för spejning / skydda prickskytten
+1 på Xelley
Annars funkar väl vilket vapen som helst för att täcka en prickskytt. Slänger du in en ksp så kan man ju bygga upp horribelt fina försvarsställningar
Vill prickskytten vara lite ensamt så kan det ju passa att ha en mp5k (eller motsvarande pdw) i slinga på ryggen för att ta fram när det börjar hetta till.
Annars funkar väl vilket vapen som helst för att täcka en prickskytt. Slänger du in en ksp så kan man ju bygga upp horribelt fina försvarsställningar
Vill prickskytten vara lite ensamt så kan det ju passa att ha en mp5k (eller motsvarande pdw) i slinga på ryggen för att ta fram när det börjar hetta till.
Hopup gummi? hu vet jag vilken prec.pipa som passar mitt vapen?fet_apa skrev:Det är alltid kul med nya bössor , så vill du ha en Famas ska du givetvis köpa en.
Annars +1 på Allan_g, med ett bra hopup-gummi och möjligen en ny prec.pipa så kommer du undan ganska billigt.
Om jag fick välja vapen till personen bredvid så skulle det vara ett understödsvapen med boxmag i 99 fall av 100.
Lgt. Skalptagare
Annars är en gas driven MP9A ett gott alternativ då den spyr kulor och bara ljudet av den får folk att slänga sig platt på backen i höger å vänster varv.
Det känns ju som att ett högljutt vapen inte är helt rätt i sammanhanget
Lgt. Skalptagare
Är väl helt beroende på om man tänker på milsim eller speedball, dock jag hade nog strypit min stridparskamrat om han kom med en mp9 i handen! :p möjligtvis istället för pistol, men redan då är den för stor för ett sidearm, nae, jag håller nog med kimjoh ang. KSP, det är en ganska bra metod tbh, alternativt en AEG på 115-120ms eller semi-auto bössa på ~140ms med ett litet kikarsikte
Honey, i always go full retard!
"Ohh, no its ok, i ser dick all the time in my work!"
"Ohh, no its ok, i ser dick all the time in my work!"
Som redan sagts beror på, men jag känner att ska man spela "milsim" eller åt det hållet är det bara glömma KSP, men köra söndags spel är det ju fett bra, men något drygt för motspelarna
Annars tror jag Semi blir bäst då Fi inte ska komma så nära, och gör dem det tar man sidearm
Annars tror jag Semi blir bäst då Fi inte ska komma så nära, och gör dem det tar man sidearm
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Är man röjd så är man, då är det bara eld rök bakåt som gäller
Drar man pistol som sniper så är man ofta död iaf. Ta med sig någon i graven är det jag satsar på i de situationerna
I dont do karate, i do Ka - Razy!