Internationell sub-del?

Om forumet och sajten.
Användarvisningsbild
HrodgarHippie
Hippie
Inlägg: 208
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:43 pm
Lag / förening: Cannibal Hippies
Aktiv sedan: 2004
Ort: SWE

Internationell sub-del?

Inlägg av HrodgarHippie »

Jag la en reklam om att ASS var tillbaka på min instagram, och några av mina internationella följare frågade helt enkelt om inte vi kunde tänka oss att lägga till en rent internationell del, så även utrikiska besökare kan få ha givande samtal med oss och utväxla idéer?

Och mig veterligen borde det inte ta Admin mer än en minut att klicka in något sånt i basen? :-)

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: Internationell sub-del?

Inlägg av Twist »

Det är en toppenidé och kan mycket väl låta sig göras, men vi är inte uppe i full drift riktigt och det är väldigt mycket som är på svenska även om man har engelska inställt som språk, så hur enkelt och snabbt det än vore att bara skapa en internatonell forumsdel och öppna dörrarna för våra internationella vänner så vore det direkt oklokt att göra det innan de där rynkorna är utstrukna ur kavajen. Vi får redan en hel massa mail och PM med förfrågningar om support som tar en massa tid och energi i anspråk som hellre kunde lagts på att förebygga desamma, och det är till trots att förhållandevis få har hittat tillbaka hit. Därför tänker jag att det är klokast att vänta tills vi har sett till att åtminstone de primära delarna för registrering osv fungerar även på engelska. Annars skjuter vi nog oss i båda fötterna och häller bensin på framtida småbränder.

Men som sagt, bra idé och det är definitivt något som kommer att göras snarast möjligt. Tack så mycket för passningen och att du hjälper till att sprida information om att vi finns. *handhjärta*
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Skriv svar