Efter mycket letande, hittade jag vad det var för verktyg som behövdes till att skruva på den lilla skruven som ställer trycket; när man tittade ner i hålet såg det ut som en stjärna, (jäkligt svårt att se ordentligt; blänkte som fan när jag lyste direkt & om jag hade indirekt ljus blev det för mörkt, plus att mina ögon vägrade fokusera ordentligt)
Jag hittade en instruktionsbok i PDF-form där jag köpte regulatorn, där följande stod:
"The SPEED HPA Regulator is factory tested and set at around 60 to 70 psi, which should
yield about 350fps depending on your airioft gun's HPA conversion set up. To adjust the
SPEED HPA Regulator to your desired fps with a 3/32 hex tool, you would need to use a
chronograph and adjust the velocity set screw to your desired fps. Adjust a l/8 turn
increment and fire a few shots, so that the regulator can stabilize the. internal regulator
Pressure."
Eftersom jag nu visste att det var en Torx jag behövde, var det bara att leta sig fram, eftersom torx-storlekarna inte anges på samma sätt i Sverige, uppenbarligen.
Det var storlek T10 som var den rätta!
Uppdaterade med denna info enbart så att om nån annan får samma huvudbry som jag hade, så finns infon tillgånglig i en & samma tråd, istället för att ny behöver skapas!