CQB @ Nyköping

Bilder och filmer från airsoftspel, milsim, lajv och relaterade evenemang.
pompe88

Re: CQB @ Nyköping

Inlägg av pompe88 »

Aaa ni gör riktigt bra filmer, var det erat foto flygbilderna i början ?

Anyway om ngn blir sugen sista chansen är nu på lördag gratis spel eventet finns här viewtopic.php?f=35&t=28088 jag lånar skamlöst eran video i marknadsförings syfte o lägger in en länk i eventbeskrivningen för att få fler folk till sista spelet om det är ok

PS: pang pang i spiraltrappan, så här såg det ut från min Vy http://youtu.be/4uhQXwpowLQ?t=1m43s var skönt att ha er på min sida förra helgen.
Civilization is a conspiracy to force me to wear pants ! viva la buttnekkid resistance

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

Jag försöker undvika ansiktsskott när man ser mer av kroppen, men shit happens såklart.

Gällande när man bara ser huvud så får personen som endast sticker fram huvudet vara beredd på skott mot det om det är det enda som visas.
Sen är det ju sunt förnuft som gäller. Jag kan ibland skjuta bredvid huvudet på skyddet för att personen ska ducka och ger mig läget att ta mig fram för att skjuta på annan kroppsdel. Men det funkar inte alltid.

Mrmonkeey

Inlägg av Mrmonkeey »

Jag jag var en av de som blev beskjuten mot huvudet i filmen. Blev dock endast träffad på överkroppen

p33krN

Inlägg av p33krN »

Självklart om man bara visar huvudet så får man skylla sig själv.

TheUnitPeter

Inlägg av TheUnitPeter »

p33krN skrev:Självklart om man bara visar huvudet så får man skylla sig själv.
Yepp!

Skriv svar