WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Bilder och filmer från airsoftspel, milsim, lajv och relaterade evenemang.
robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

Välkommen till Min kanal på youtube, jag lägger upp komiska videos inom airsoft, airsoft spel, recensioner och loadout videos!

Gå in och prenumenera! ni har inget att förlora!

Jag spelar med Svensk och Norsk Utrustning, och har inga planer på att sluta, så in bara!

Tack för mig!

https://www.youtube.com/channel/UCkF0wG ... ycg0G9iXuQ
Senast redigerad av 3 robovich, redigerad totalt 0 gång.
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

FaniSkogen
Inlägg: 140
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:17 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av FaniSkogen »

Finnemang! Snyggt och underhållande!

Men är det som jag förstått det meningen att hela denna ska vara som ett intro till dina framtida reviews o.s.v? I sådant fall tycker jag personligen att du ska korta ned den ordentligt. Blir så besvärligt om man vill kika på flera filmer från en kanal och varje har ett långt intro. Max 10 sekunders intro enligt mitt tycke.
Men då går det ju utmärkt att klippa ut lite olika delar från denna, så får man lite variation också!

JonathanRL
Inlägg: 576
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:14 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av JonathanRL »

Om det är intro är det sannerligen för långt om du avser använda det till kommande videos.
Tror ordet du letar efter är "trailer"
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

Tanken är som nämnt att den även ska bestyckas lite då och, och utökas med nytt material i framtiden.

Och jo jag hade tänkt att använda den som ett Intro, även om det är ett långt sådant kanske:)

Men håller redan på nu och göra olika Edit versioner av introt:)
7 januari 2014, 21:11:
FaniSkogen skrev:Finnemang! Snyggt och underhållande!

Men är det som jag förstått det meningen att hela denna ska vara som ett intro till dina framtida reviews o.s.v? I sådant fall tycker jag personligen att du ska korta ned den ordentligt. Blir så besvärligt om man vill kika på flera filmer från en kanal och varje har ett långt intro. Max 10 sekunders intro enligt mitt tycke.
Men då går det ju utmärkt att klippa ut lite olika delar från denna, så får man lite variation också!

Tackar för konstruktiva kritiken!
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

FaniSkogen
Inlägg: 140
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:17 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av FaniSkogen »

Kör delar av den som intro. Max 10-15 sekunder. Längre än så så kommer nog tyvärr många att lessna ur och titta på en annan video. Ett intro ska ju helst vara något fräsigt, kort och inspirerande som presenterar dig och din verksamhet, samt gör att man vill titta vidare. Är det för långt blir det bara jobbigt och man kommer få försöka leta sig fram till där det aktuella klippet börjar varje gång.

Senchoo
Inlägg: 87
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av Senchoo »

Som de andra sagt. kanal trailer så fungerar den ypperligt. Intro som är före vanliga filmer njaaa.

Om det är Intro du söker så kan du kolla på 2 jag verkligen gillar:
https://www.youtube.com/watch?v=E1U84t1uKA8
https://www.youtube.com/watch?v=2I_i4ka_SCQ (endast introt då, dock är videona rätt underhållande)

Så less is more i vissa fall.

OlleBlue
Inlägg: 117
Blev medlem: lör jun 02, 2012 7:21 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av OlleBlue »

Det är bra klipp, men i filmbranschen är det knappt 10 sek som gäller, det är inte alltid vi kör med 10 sekunder, men finns intron som är betydligt längre med, men en minut är för mycket. Jag gillar klippen, du kan ju göra olika intros till olika filmer, ett för tex cqb, ett för skog osv osv. Fortsätt skapa, det är så man lär sig!
/Olle

JonathanRL
Inlägg: 576
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:14 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av JonathanRL »

Jag brukar lägga på Intro till de filmer jag gör åt Vapenbutiken, och det introt är 13 sekunder. Jag tycker ändå att det är lite väl långt.
http://www.youtube.com/watch?v=VIYVjYRCMmU
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

robovich
Inlägg: 152
Blev medlem: mån jul 16, 2012 4:47 pm

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av robovich »

Nu förstod jag inte, mena du att dina egna intron är "lite väl långa" eller mitt? för att mitt jag ursprungligen länkade här var för långt enligt dig har jag redan förstått hehehe :D
Snabb i käften, Snabb som fan på att springa och undvika att bli träffad, mindre bra på att träffa.

ADAM
Inlägg: 250
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:55 am

Re: WO3 Joker Airsoft Youtube kanal

Inlägg av ADAM »

Funkar inte på mobil och musiken verkar vara spärrad. Annars vore det kul att ta en titt :)
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss

Skriv svar