Varnar känsliga lyssnare för musiken! Hoppas på en Dansband version fram över *asg*
http://www.youtube.com/watch?v=g2h-mhFZ9U0
Härja CQB 24/2
Härja CQB 24/2
In-Hoc-Signo-Vinces
Who Am I
Who Am I
Re: Härja CQB 24/2
Är folks kameror så jävla dåliga så folk måste ha hög musik för att dölja den dåliga ljudupptagningen? Elr är de något olagligt ni säger när kameran rullar som ni inte vill klippa bort?
Att ha lite musik i bakgrunden är de inget fel på, men något som sitter o gurglar pung jätte högt vete fan.
Edit: Glömde skriva att... Annars var filmen bra de två sekunderna jag orkade kolla, cuz of the gurglande.

Att ha lite musik i bakgrunden är de inget fel på, men något som sitter o gurglar pung jätte högt vete fan.

Edit: Glömde skriva att... Annars var filmen bra de två sekunderna jag orkade kolla, cuz of the gurglande.
De svider när jag kissar.
Är all in för metal. Stort fan av The black dahlia murder. Men sån musik passar inte till "filmer" 

-Skickat från min brödrost-
Håller med om att musiken behöver ses över 
Och nä inget olagligt sägs vad jag då vet!? Där emot lite fula uttryck fångas då upp på min kamera, men är helt jävla kass på att fixa ihop något av materialet själv.
Önske mål på musik i bakgrunden??? Så kanske ni får era önskemål uppfylda när det blir klart att läggas ut!?

Och nä inget olagligt sägs vad jag då vet!? Där emot lite fula uttryck fångas då upp på min kamera, men är helt jävla kass på att fixa ihop något av materialet själv.
Önske mål på musik i bakgrunden??? Så kanske ni får era önskemål uppfylda när det blir klart att läggas ut!?
In-Hoc-Signo-Vinces
Who Am I
Who Am I
Något utan text? Något mer passande i bakgrunden?
Musik ska höja stämningen, inte ta över helt.
Musik ska höja stämningen, inte ta över helt.
Tycker personligen man tappar så mycket när det inte är ljud från omgivningen. Typ: Jaha, kameramannen hoppade till som han fick se ett spöke, men ingenting syntes i bild. Har han tourettes?
Nä, mer omgivningsljud och spelkänsla åt folket.

Nä, mer omgivningsljud och spelkänsla åt folket.