Iscope Flipp eller flopp ??

Bilder på airsoftutrustning.
ColdestChain
Inlägg: 97
Blev medlem: lör mar 09, 2013 6:47 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av ColdestChain »

Nielsen:

Tycker du att det känns oerhört frustrerande och jobbigt att denna ligger under "utrustning" ??

Menar du att trådar som Actioncams, hjälmar osv också skall ligga där? Detta är väl utrustning, iallafall så tycker jag det och därför la jag den här.

Gjorde inte det för att stöta mig eller förstöra någons monotoma vardag... kisses and hugges!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om jag återgår till Iphonen så förstår jag inte hur man kan ta ett sånt sjukt pris eller hur någon kan tänka sig att lägga dom pengarna på något sånt här, lägg till de extra pengarna på en bättre optik istället, så jag säger FLOPP jag med :)
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ

Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.

Paxz
Inlägg: 439
Blev medlem: sön maj 06, 2012 2:09 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av Paxz »

Skulle man kunna få en länk på den där? För just nu vet jag inte om jag ska skratta, gråta eller anklaga dig för att vara ett troll ColdestChain. Jag hoppas att det är du som drar ett tidigt första April skämt. :)
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

ColdestChain
Inlägg: 97
Blev medlem: lör mar 09, 2013 6:47 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av ColdestChain »

Hahaha ja du här kommer iallafall länken så får man väl hoppas att någon försöker göra en aprillare :D

http://www.blocket.se/stockholm/Iscope_ ... ?ca=16&w=3

Deras hemsida:

http://www.greatprice.se/index.php?main ... 4ecc771b6d
Senast redigerad av 1 ColdestChain, redigerad totalt 0 gånger.
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ

Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.

zexz
Inlägg: 80
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:32 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av zexz »

http://www.youtube.com/watch?v=6pil8pP3Kik

Ser ju faktiskt riktigt fiffigt ut :)
ZE NOODLE PATRASK

ColdestChain
Inlägg: 97
Blev medlem: lör mar 09, 2013 6:47 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av ColdestChain »

En bra detalj vore ju om den lägger till kordinaterna på skottet så kan en firma komma och hämta djuret för en så slipper man de sölet :D
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ

Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.

MRV
Inlägg: 127
Blev medlem: sön jul 08, 2012 9:29 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av MRV »

Sulle dock vara grymt att använda den för filmning i ett sekundärt scope ovanpå det man använder :)!

ColdestChain
Inlägg: 97
Blev medlem: lör mar 09, 2013 6:47 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av ColdestChain »

Det finns "kamerastativ" som monteras ovan optiken
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ

Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av Nielsen »

ColdestChain: Nej jag tar inte åt mig ;)
Men jag vet inte riktigt vad som ska diskuteras, är väl ingen som äger produkten här och har använt det i airsoftsyfte? Med tanke på titeln så känns det som den passar bättre i övrigt. Nu är det ju bara spekulationer och "jag tror" snack som dyker upp. Hade det däremot varit en fråga om den används av någon, eller att man sett en bild på den "in-use" så att säga så hade det varit lite mer intressant. Det här är ju bara en vapenrelaterad pryl, typ som en mugghållare till en kolv.
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

MiqaFox
Inlägg: 225
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:50 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av MiqaFox »

Hade den vart billigare så hade det vart intressant. Som det är nu så kan jag få en Contour modell äldre för samma pris. Får både bättre film och ett smidigare paket. Annars så är det säkert en helt ok produkt.
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch

olaman
Inlägg: 55
Blev medlem: ons maj 23, 2012 12:40 pm

Re: Iscope Flipp eller flopp ??

Inlägg av olaman »

Dere glemmer å se andre muligheter, gutter!

Se for dere at man ligger og spaner gjennom en spotter-kikkert, og har denne montert.
Da kan både skytter og spotter se bildet - man kan montere denne på en kikkert som man setter opp mot målet, flytte seg til en annen posisjon, og med Facetime mot en ipad/iphone kan man få et remote kamera på målet sitt.

Dette er fantastisk kult, spør du meg!

Låst