Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Bilder på airsoftvapen.
Kastman
Inlägg: 42
Blev medlem: mån maj 07, 2012 7:30 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av Kastman »

Nonex: Hur är inokatsu pickan?? varit sugen på en länge nu men inte fått tummen ur...

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av Takolander »

NonEx: Behåll M1911:an! Man kan aldrig ha för många (jag har två KJWs och en Marui)
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

NonEx
Inlägg: 488
Blev medlem: ons maj 16, 2012 3:42 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av NonEx »

Jag är inte speciellt förtjust i den faktist... Föredrar min KWC 1911 med flush magasin bas överlag. Visst INOn är något speciellt, men den var nog fan inte för mig tror jag. Jag funderar fortfarande, men det lutar åt att den säljs ... Vi får se, den ligger i lådan och gottar sig lite just nu :0

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av Takolander »

Men hur är den fel för dig? Är den sunkig i hanteringen? Skramlar en massa? Klen?
(Du kan lägga en 6mm BB under hammarfjädern för att få lite mer PANG).

Går den inte att få loss från ställningen på bilden? ;)
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

NonEx
Inlägg: 488
Blev medlem: ons maj 16, 2012 3:42 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av NonEx »

Jag kan inte svara på det änn :p
Funderar fortfarande. Men första reaktionen ur lådan var typ "Mweh, är detta allt?"

Sen å andra sidan så gillade jag inte min RA Kimber när jag köpte den iheller, men det var av lite andra anledningar, typ att allt som skulle varit stål enligt info inte var det, etc.

DJ Komodo, sjukt fin samling må jag säga! Gillar din stil med hardcase, ger det där lilla extra!

Hur håller sig sprayfärgen med tiden ? Slits lätt eller ?

Dj_komodo
Inlägg: 396
Blev medlem: tis aug 07, 2012 10:23 am

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av Dj_komodo »

Tack för dina vänliga ord=) Jag valde att köra två omgångar med sprayen, nu har det ju bara gått 1 månad sen jag spraya, men den håller riktigt bra måste jag säga... den har åkt ut och in från hölstret ett antal gånger och har som tur inga märken på dem än..

Dj_komodo
Inlägg: 396
Blev medlem: tis aug 07, 2012 10:23 am

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av Dj_komodo »

lasern på berettan är en klon som jag köpte på Dealextreme för ca 120kr, funkar klockrent... efter 2 minuters pill med justeringen så hamnar kulan mitt i den röda pricken.
rekommenderar även en Bore sighter ( http://dx.com/p/red-laser-bore-sight-fo ... 3?item=175 ) om man vill justera sina sikten, sparar massa tid å kulor=)

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av Takolander »

Dj_komodo: M1911:an är ju bara såå Hitman!
Sen var det en himla massa Navy SEALS-grejer, men trots att jag dels ogillar silver/nickel (=pimp) och dels tycker att extratillbehör är over the top på pickor så måste jag säga att revolvern faktiskt är himla cool den också. Passar både för Hitman och Umbrella 8-) Kanske colombiansk assasin också.
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

Dj_komodo
Inlägg: 396
Blev medlem: tis aug 07, 2012 10:23 am

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av Dj_komodo »

Tack för dina smickrande ord:) gick också i samma tankar, fattas bara ett vapen till, svart kostym, röd slips och skinnhandskar och kanske en ljuddämpare i samma färg:) sen är det bara ut å köra, lovar att inte använda strypsnaran:D

NonEx
Inlägg: 488
Blev medlem: ons maj 16, 2012 3:42 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2012 - Kommentarer

Inlägg av NonEx »

Dark Fox, nice paint job! Vad är det för färger, och håller det bra ?

Låst