AR-15 - Diskussion - 2014

Bilder på airsoftvapen.
Seraph
Inlägg: 137
Blev medlem: tor maj 10, 2012 8:11 am

Re: AR-15 - Diskussion - 2014

Inlägg av Seraph »

Den sitter inte på någon flash hider. Ljuddämparen är specialbeställd och skruvas direkt på ytterpipan.
The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.

www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green

StorSnur
Inlägg: 9
Blev medlem: mån maj 14, 2012 12:32 pm

Re: AR-15 - Diskussion - 2014

Inlägg av StorSnur »

ah ok. Har madbulls och den har en flashhider som inte fungerar. Får ta fram dremmel.
HK. Because you suck. And we hate you

Possum
Inlägg: 154
Blev medlem: mån jul 23, 2012 8:02 am

Re: AR-15 - Diskussion - 2014

Inlägg av Possum »

@Seraph - Hur!? Hur målar jag sådär? Guide me maaaasteeer!

Jesus
Inlägg: 69
Blev medlem: mån jun 11, 2012 5:09 pm

Re: AR-15 - Diskussion - 2014

Inlägg av Jesus »

elstupido: "Mk13 Mod 5"? Är du heeeeeelt säker på det? :P
SIC ST36
Arrangör av Hearts and Minds

"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo

SonOfaGun
Inlägg: 125
Blev medlem: ons maj 23, 2012 9:48 pm

Re: AR-15 - Diskussion - 2014

Inlägg av SonOfaGun »

Nielsen: Från en nörd till en annan ;D

En snubbe på VN airsoft lyckades matcha tejpen i princip exakt från en bit tejp på sin LW rygga. Detta är Pro Gaff i färgen Dark Green.

Bild

*Edit!

Hittade faktiskt en svensk återförsäljare!

http://primetime.mamutweb.com/Shop/List ... Gaff/113/1

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: AR-15 - Diskussion - 2014

Inlägg av Stag »

Dj_komodo skrev:Riktigt fint bygge du har där Stag :) personligen skulle jag välja att ha ficklampan 45 grader uppåt eller nedåt istället för rakt ut på sidan;) pressure switshen skulle jag vända bakofram och sätta järnsiktet längst fram, flip ups kanske. Dock är det riktigt snygga sikten måste jag säga och nu blev jag ännu mer sugen på d-bal'en :D lite så här menade jag: https://c1.staticflickr.com/3/2029/5735 ... 576f_z.jpg
Jag kan dessvärre inte ha frontsiktet längre fram då jag har switchen där, och framför det sitter det ett inbyggt flipup som tyvärr inte är rock solid när det är nedfällt (Eller uppfällt för den delen..), och dessutom har fel diameter, så prylar fäster inte korrekt på det. Men det funkar prima ändå! :)

Switchen sitter medvetet "bakochfram" nu, då båda knapparna har samma funktion och jag gillar den främre bättre. Modellen av irons är medvetet val av dessa, inga flipups här inte. ;) Lampan kanske får ett annat mount i sinom tid, har inte bestämt mig riktigt..
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Låst