Övriga Vapen 2014 - Diskussion

Bilder på airsoftvapen.
twoface
Inlägg: 68
Blev medlem: ons jun 05, 2013 4:49 pm

Re: Övriga Vapen 2014 - Diskussion

Inlägg av twoface »

+1 på Kalle

Det är den universella spelregeln i livet man fick lära sig redan som liten palt :-D

Schonke
Inlägg: 28
Blev medlem: mån aug 19, 2013 5:19 pm

Re: Övriga Vapen 2014 - Diskussion

Inlägg av Schonke »

Dalle; Hur gillar du shortdot-siktet? Är sugen på ett liknande men försöker jämföra olika modeller.

Dalle
Inlägg: 35
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:44 pm

Re: Övriga Vapen 2014 - Diskussion

Inlägg av Dalle »

@Schonke: ber om ursäkt för det sena svaret, men jag är hur nöjd som helst. Ett kanonsikte för de pengarna faktisk!
Formerly known as TheDuke

Majoren
Inlägg: 267
Blev medlem: ons okt 23, 2013 11:50 am

Re: Övriga Vapen 2014 - Diskussion

Inlägg av Majoren »

schysst bössa lone! rätt ovanlig känns det som, det gillar vi!
dock ska du inte ta bort antingen ditt angle grepp eller sätta dit en normal bipod (utan foregrip)? en tanke bara :) ser lite dubbelt ut nu :)
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.

Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173

stelbent
Inlägg: 74
Blev medlem: mån jan 07, 2013 8:03 am

Re: Övriga Vapen 2014 - Diskussion

Inlägg av stelbent »

Nå, pompe88...
Blev det någon recension? ;)

pompe88
Inlägg: 90
Blev medlem: ons feb 19, 2014 2:42 pm

Re: Övriga Vapen 2014 - Diskussion

Inlägg av pompe88 »

mmm yeezz den hade jag glömt,
Mycket nöjd med bössan, den har bara varit med på ett spel ännu och trots sitt k-pist utseende o konstruktion så var det en utmärkt bössa även i skogen där avstånden kunde bli långa. Vissa begränsningar följer ju med realcap magasin men jag kände mig aldrig hindrad av dem, den enda gången då jag behövde täckande eld så vinkade jag till mig en spelare med KSP så slapp jag göra en lång flankning. Värt att nämna är att det var enkelt att byta till en längre pipa o skruva dit en ljuddämpare som dolde denna. nu behövdes inte det men har man en extra (som jag) o verkligen vill sträcka ut till de längre avstånden är detta både möjligt och lätt.

men visst jag skall försöka skriva ihop en recension under nästa ledighet jag lovar, om inte annat för att jag ämnar sälja bössan o lägga pengarna på en riktigt fet gasbössa istället.
Civilization is a conspiracy to force me to wear pants ! viva la buttnekkid resistance

Låst