AR-15 2012 - Diskussion

Bilder på airsoftvapen.
AirsoftSverige
Admin
Inlägg: 25
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:08 pm

AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av AirsoftSverige »

Diskussion om bilderna i tråden AR-15 2012 - Bilder.

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: m4/m16 bilder 2012 - Diskussion

Inlägg av Nielsen »

Räcker det inte med vapenbilder-tråden?
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Franzie
Inlägg: 19
Blev medlem: mån maj 14, 2012 6:16 pm

Re: m4/m16 bilder 2012 - Diskussion

Inlägg av Franzie »

Enligt mig svämmade vapen tråden över med m4or på gamla ASS. För dom som tycker det är roligt att se någonting annat så blir de väldigt tråkigt att ha 2 sidor m4 innan en liten mp5 sticker upp.

De är ju ni som har sista ordet men jag tror verkligen de kommer uppskattas. Alla i min krets är skitless på vapentråden för att "allt" som kommer upp där är M4. Och att ha denna tråd kommer lämna mycket extra plats åt diverse vapen modeller i Vapentråden.
Bössor är inte oförstörbara, ta med en extra=) Mina Affärsredovisningar
2*Mp5k || Mp5a5 || P90 || PDR-C || ICS M4|| G36c || Beretta || 2*Hi Capa || Hagelbössa....och ca 60 magasin=)

grimm
Inlägg: 187
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:41 pm

Re: m4/m16 bilder 2012 - Diskussion

Inlägg av grimm »

Håller nog med.. m4 på m4 är förbaskat tråkigt..

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: m4/m16 bilder 2012 - Diskussion

Inlägg av Nielsen »

Majoriteten av alla vapenbilder som postas är ju någon form av AR-variant, varför skulle inte en diskussionstråd duga?
Brukar ju ändå sluta med att man ställer frågor indirekt till en användare i diskussionstråden ändå, "Franzie: vilken tillverkare har du på RIS'et?"
M4/M16 känns ju lite för diffust för att förtjäna en egen tråd kan tyckas. Vore det mer specifikt en viss modell så kan jag förstå syftet.
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Paxz
Inlägg: 439
Blev medlem: sön maj 06, 2012 2:09 pm

Re: m4/m16 bilder 2012 - Diskussion

Inlägg av Paxz »

Jag låter detta gå tillsvidare. På ett sätt vore det skönt att ha en tråd för enbart M4/M16 baserade bössor då majoriteten av alla bössor som läggs upp är pimpade M4/M16 varianter. På det sättet skulle man kunna hitta alla M4'or på samma ställe medans allt annat roligt finns att hitta i en egen tråd.

Vi får se hur det funkar, jag ger det veckan ut till en början. Funkar det så kör vi på i samma veva. Risken finns att det kommer dyka upp en massa nya trådar i stil med "Visa era MP5'or". Den risken lär dock vara ganska liten.

Klarar folk bara dela upp det korrekt så ska det inte vara några problem.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: m4/m16 bilder 2012 - Diskussion

Inlägg av Stag »

Å andra sidan har vi ju en egen kategori nu.. Så vor det illa att ha separata trådar med typ, en för SMG, en för M4/M16, en för AK-platformar, en för bolt-bössor och en för övrigt? Typ? Måste ju inte vara just den uppställningen, men den stilen..

Jag menar, trådarna med separata utrustnings-bilder för US och Ryss osv, är ju faktiskt väldigt användbart om man söker bilder på just en specifik gren. På samma sätt med bössor?
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: m4/m16 bilder 2012 - Diskussion

Inlägg av Takolander »

Kul idé, Stag. Tummen upp!
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Boogieman »

Alltid kul med uppdelning så man kan få välja vad man vill glo på. :D
Angående första bilden är det roligt att få se en opimpad 416, de är verkligen fina...
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

Erka
Inlägg: 150
Blev medlem: mån maj 14, 2012 7:57 pm

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Erka »

Acepalm:
Roligt att se en sliten PDW!
Den ser välanvänd ut på ett bra sätt. :)

Låst