AR-15 2012 - Diskussion

Bilder på airsoftvapen.
Eadcruzher
Inlägg: 205
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:01 am

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Eadcruzher »

Jag kissade nästan på mig av skratt. Bästa någonsin Runar! :D
Happiness is a delusion of the weak.

Affärsredovisningar

Kricka
Inlägg: 17
Blev medlem: mån maj 14, 2012 5:51 pm

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Kricka »

Sämsta ja sett Runar eftersom gts'en är ju inte ptw issue 2012... Dock bra förvaringsutrymme för potatis till eventuella matraster mellan skirmish.

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Supernaut »

Runar: Kul skämt, men låt oss försöka hålla de här trådarna någorlunda seriösa.

Runar
Inlägg: 48
Blev medlem: tis maj 15, 2012 9:13 am

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Runar »

Jag lovar att för evigt hålla humor borta från detta forum (Y)

Nixon
Inlägg: 406
Blev medlem: ons maj 09, 2012 12:34 pm

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Nixon »

Världen är inte mogen, Runar. Jag är det inte heller, tror jag.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Supernaut
Inlägg: 603
Blev medlem: fre maj 04, 2012 10:26 pm

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Supernaut »

Runar, spexa gärna på i alla ära, men var sak på sin plats. Du har ju en hel avdelning att härja runt i: Övrigt.

Nu släpper vi den här diskussionen här, vill nu diskutera humor och nivå på forumet så gör det i en egen tråd på rätt ställe.

Stag
Inlägg: 412
Blev medlem: mån maj 14, 2012 11:46 am

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Stag »

@Kreator; Hur går bössan? Upplever du nåt att det är dålig ROF eller taskig "respons" i bolten?

Samt, vad är det för tomahawk du har liggandes.. i pumpan?
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Goreplay
Inlägg: 160
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:52 pm

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Goreplay »

Och snygg blev den welle! bra jobbat! Trodde först inte mina ögon... Waaa? 7,62 m4? Sen kom hjärncellerna tillbaka och jag såg att det var en SR25... :roll:
-Skickat från min brödrost-

Namboy
Inlägg: 510
Blev medlem: tis maj 15, 2012 8:22 am

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Namboy »

Jag har alltid haft en svag punkt för just de tidiga AR-modellerna så jag kan inget annat än gilla, Tako! :)
Vad tycker du om G&Ps M16vn? Brukar nämligen komma på mig själv med att drömma om att slänga ihop ett amerikanskt Vietnam-era kit och har tänkt på just den bössan.
"We're surrounded. That simplifies things."

Takolander
Inlägg: 134
Blev medlem: mån maj 14, 2012 4:42 pm

Re: AR-15 2012 - Diskussion

Inlägg av Takolander »

Yo Namboy!

Rent exteriört är G&P topklass, får flashbacks till Nam hela tiden när man håller dem, börjar höra helikoptrar och hur Charlie ålar i gyttjan alldeles intill :lol:
MEN det är annat på insidan: Inget fel på deras boxar och motorer, det har dock varit problem med hoppen på BÅDA mina AEGs från G&P. Visst visst, man "ska" ju byta gummi direkt på alla nya bössor men jag tycker det suger när man fått hem en G&P och hoppen lever ett helt eget liv.

På min XM177E1 räckte det med att byta gummi och sen når den 45m utan problem (122m/s). Över det börjar kulorna flänga lite hit och dit. EDIT: Kör alltid 0.25g i allt.

På min M16A1 är det fanimej ingen skillnad på vilket gummi jag använder...så jävla B (den gör 125m/s men till vilken nytta?). Minst sagt medioker prestanda vad gäller kulbanan. Ibland får jag FULL hopeffekt, ibland knappt någon alls och sen som lök på laxen matar den halvkasst. Nåja, jag har en riktig hop-enhet till övers så den går in vid tillfälle och så ska jag testa med nytt gummi.

Värt att nämna: Mina Marui M16 har jag aldrig behövt pilla ett skvatt på. M16VN gör 85m/s och den leder i kill-statistiken för samtliga av mina bössor. Mitt M16A2 gör 100 blankt och även den har skördat många offer. Shit is fucked 8-)
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

Låst