Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Bilder på airsoftvapen.
kreator
Inlägg: 538
Blev medlem: lör maj 19, 2012 9:16 pm

Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av kreator »

Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

TASS
Inlägg: 36
Blev medlem: ons maj 09, 2012 4:14 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av TASS »

Nice bössa Seraph! Kan bli svårt att hitta ett Airsoft Surgeon G22-kit, men lycka till.
e03ta skrev:In total, you were viewed 2 times and no people expressed interest in you.
You are more desirable than less than 20% of 17,079,157 people.
Mina affärsredovisningar

Seraph
Inlägg: 137
Blev medlem: tor maj 10, 2012 8:11 am

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av Seraph »

Tack!

Jo... de tillverkas ju inte längre men man får hoppas på att de återupptar produktionen eller att någon annan gör det ;)
The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.

www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green

TASS
Inlägg: 36
Blev medlem: ons maj 09, 2012 4:14 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av TASS »

Beklagligt när de lägger ner produktionen på grejer som faktiskt var bra. Samma visa när det gäller internals från typ HurricanE, KM, Hidakaya och andra bra märken. Men vem vet... det blir säkert lite förfrågan på just G22-kit nu när de c00la killarna börjat använda dem. Man kan ju alltid hoppas att produktionen sätts igång igen.

Kan vara värt att slänga upp en köpestråd på gasguns.info också. Hittat lite knepiga grejer där innan (senast en gängad ytterpipa från Prime till P226). Eller höra sig för på Airsoft Canada och Arnies. Säkert någon där ute som vill sälja!
e03ta skrev:In total, you were viewed 2 times and no people expressed interest in you.
You are more desirable than less than 20% of 17,079,157 people.
Mina affärsredovisningar

Seraph
Inlägg: 137
Blev medlem: tor maj 10, 2012 8:11 am

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av Seraph »

Tack för tipsen, jag ska kolla upp det ;)
The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.

www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green

LiquidSnake
Inlägg: 135
Blev medlem: mån maj 14, 2012 7:25 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av LiquidSnake »

Seraph:
Jag har varit på jakt efter just den manteln sen oktober 2011 (om jag inte minns fel), och blev lovad av Airsoft-kirurgen att han skulle tillverka fler i januari-mars 2012.
Och jag väntar fortfarande...

Såg för ett tag sen att ehobby hade Detonators version, och självklart så var jag försent ute.
http://shop.ehobbyasia.com/detonator-cn ... bb-bk.html

Det känns som att jag har letat överallt efter en Glock 22 -mantel, men jag möts ständigt av "out of stock".
Om du skulle hitta något så får du gärna hojta till.

Måste ju även passa på att berömma pistolen, den är väldigt vacker. =)
Men jag måste även fråga om du vet hur passformen är kring x300 Ultra -lampan.
Vet du om det passar i ett hölster tillverkat för den "gamla" modellen, eller är det läge att dra fram varmluftspistolen?

Seraph
Inlägg: 137
Blev medlem: tor maj 10, 2012 8:11 am

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av Seraph »

Absolut, jag ska säga till om jag lyckas hitta den ;)

Det sägs att alla Safariland hölster som är gjorda för vanlig X300 ska passa Ultra. Detta stämmer i bredd men mitt passade dock inte i längd då ultra är lite längre än vanlig X300. Därför fick jag värma upp och töja ut den lilla plastplattan som skyddar lampan i botten på hölstret en aning, så nu passar det (se bild nedan). Hölster som är mer formgjutna passar dock inte.

Bild
The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.

www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green

Nielsen
Inlägg: 299
Blev medlem: sön maj 06, 2012 7:45 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av Nielsen »

5224: Otroligt vackert! Ska försöka skaffa en APS så fort ekonomin tillåter.
Skriv gärna en liten recension ;)
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.

Seraph
Inlägg: 137
Blev medlem: tor maj 10, 2012 8:11 am

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av Seraph »

Häftigt Kastman! Trodde verkligen inte att det gick att göra eftersom mekaniken ligger där under. Hur gör du med monteringsskruvarna? Fräste du ner den delen som sitter under och skruvade rakt i den? (G17-8 på det här diagrammet: http://co2airguns.net/Collection/Tokyo% ... iagram.jpg)

Lite fler bilder hade varit mycket intressant, här eller via PM.
The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.

www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green

Kastman
Inlägg: 42
Blev medlem: mån maj 07, 2012 7:30 pm

Re: Pistoler och Backupvapen 2013 - Kommentarer

Inlägg av Kastman »

Detta är som sagt en KSC glock så vet inte om detta funkar på en TM glock (ska beställa en snart och se).

Men jepp det jag gjort är att fräsa av manteln och lite på mekanismen under sen borrat i den där den är som tjockast och inte är nozzle och gängat.

Dock somsagt vet jag ej om detta funkar på en TM. Har en TM g18c mantel hemma som jag har kollat lite på och ser inte att det skall vara omöjligt men måste ha mekanismen under för att veta om det går eller ej.

Sen kan nämnas att det kina RMR siktet jag köpte är mycket bredare än manteln och har bredare mellan skruvhålen än doctret som jag monterade.

Låst