AR-15 2012 - Diskussion
-
Re: AR-15 2012 - Diskussion
Skitsnyggt Welle!
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.
Schyst bygge där Welle, tycker det är ett lyckat "försök" 
//BG

//BG
Blackgoat_m10 på instagram.
-
Så ska det se ut! Bara att släpa den efter bilen ett par varv runt kvarteret så är det färdigt! 

The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
precis! Snyggt welle. 

Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?
- Coolt, resten av ansiktet då?
Welle: Fasiken vad snyggt det var. Måste starta något liknande projekt i framtiden!
Men Welle....
Frontsiktet är ju målat i filmen!!
Illa!
Nä, sjukt jävla bra jobb. Kan ju inte ärligt säga att jag tycker den är snygg men du har ju klarat målet med mer därtill, ser ju precis ut som den i filmen.
Frontsiktet är ju målat i filmen!!

Illa!

Nä, sjukt jävla bra jobb. Kan ju inte ärligt säga att jag tycker den är snygg men du har ju klarat målet med mer därtill, ser ju precis ut som den i filmen.
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
They who dine on lost souls know only hunger
Welle Rocks!
Riktigt fin. Ser ut som dom lånat din bössa för inspelningen
Riktigt fin. Ser ut som dom lånat din bössa för inspelningen

www.battlegroupmyrmidon.com De Oppresso Liber
Tack som fan, det är kul när man får till det
Man kan ju givetvis finslipa på några detaljer till såsom lampan och siktesbasen Har suttit lääänge och googlat på vapenmodeller och blir alldeles snurrig av alla dess varianter.
Har fått mer förståelse för dom som faktiskt går in för detta stenhårt, där detaljerna är det viktigaste.

Har fått mer förståelse för dom som faktiskt går in för detta stenhårt, där detaljerna är det viktigaste.
Lite finare, lite bättre
Vill du ta det ett steg till kan du ju gå lös med lite sandpapper på kanter och liknande. Det syns ganska tydligt på referensbilden vart du ska nöta.
www.battlegroupmyrmidon.com De Oppresso Liber