"Leka krig" Airsoftdokumentär

Bilder och filmer på spelare i sin utrustning som inte är impressions.
Claymore
Inlägg: 2
Blev medlem: fre maj 25, 2012 5:33 pm

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av Claymore »

Underbar dokumentär som man värkerligen känner för.

Callahan
Inlägg: 483
Blev medlem: tor maj 17, 2012 12:52 am

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av Callahan »

Jag har gjort en kullerbytta ingame dock var det under ett paintball spel i början av 90 talet. :)
Men det var inte så skönt med en 20oz flaska på ryggen. :D
Och det var ingen sån där jag ska flasha kullerbytta utan det var efter ett hopp från ett tak ner i en backe så hade liksom inget val typ.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242

Aracus
Inlägg: 40
Blev medlem: mån maj 14, 2012 8:02 pm

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av Aracus »

kan då nämna att jag gjort en del halv-volt/kullerbyttor under spel. oftast från en kulle eller snöhög men inte alltid. Dock kan jag inte minnas att jag sett någon annan göra något dylikt

appslapp
Inlägg: 72
Blev medlem: lör maj 19, 2012 7:59 pm

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av appslapp »

Det har allt hänt kullebyttor ingame;)
Bild
"Det var Van Damme som spelade rovdjuret från början i Rovdjuret!! Stora ryktet från 80-talet var sant! ;)"

Jarod-LD
Inlägg: 19
Blev medlem: ons aug 22, 2012 11:36 am

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av Jarod-LD »

Appslapp: Va det där en "jag snubbla men för att se cool ut så gör jag en film kullerbytta" manöver :)

loke_olsson
Inlägg: 14
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:01 pm

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av loke_olsson »

Trevlig liten dokumentär film

cowabunga
Inlägg: 24
Blev medlem: mån maj 14, 2012 3:26 pm

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av cowabunga »

Bra dokumentär, gillar @2.32 :)

Appslapp: Det ser mer ut som en du har fått en pungspark än en kullerbytta :lol:

HappyCamper
Inlägg: 38
Blev medlem: tis aug 14, 2012 8:50 pm

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av HappyCamper »

Mycket trevlig rulle :) Den speglar ju faktiskt oss "Nördar" som vanliga människar som brinner för ett intresse så tokigt som vapen på ett inteligent sätt.

Användarvisningsbild
mehailz
Inlägg: 295
Blev medlem: lör aug 11, 2012 9:08 am
Lag / förening: ODA-036
Aktiv sedan: 2009
Ort: Jönköping

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av mehailz »

MarLin skrev: Jisses vad nördig man var...
"Var"? Du spelar inte längre?

Förövrigt så hatar jag att få höra "nörd". Har fått höra det hela mitt liv. Till och med när man började e-sporta, tjäna pengar på det, bli respektabel och vinna mästerskap, så var man en nörd. Enbart för att man inte spelade fotboll, eller tyckte inte om samma musik / filmer som alla andra. "nörd" förknippas ju oftast med teknologiska hobbys/intressen/jobb men om man då även kan lägga det på airsoft så kan man ju applikera det på vad som helst i stort sett. Mode nörd, fotbolls nörd, inte direkt för man hör det ofta;]

Detta är precis som alla andra hobby's som folk inte förstår.

När man har hållt på med e-sport och sådant med, så förstår inte folk det heller. Men alla måste tycka om något, och brinner man för det, så gör man helt enkelt bara det! Att bli kallad för nörd p.g.a det, som ofta används som en nedsättande term, är bara muppigt och omoget.

Väldigt bra dokumentär dock vill jag tillägga, alltid roligt att se dokummentärer som inte följer spåret av gammel media utan går in lite mer på djupet och visar inte bara alla udda sidor.

Dark
Inlägg: 9
Blev medlem: tor sep 06, 2012 5:23 pm

Re: "Leka krig" Airsoftdokumentär

Inlägg av Dark »

gsa bengan skrev:Bra film. Känner igen mig själv i mycket. Har dock inte riktigt samma stöd o budjet som vissa i filmen :)
Haha I second that :mrgreen:

Bra film!

Skriv svar