Russian Airsofters "Swedish impression"

Bilder och filmer på spelare i sin utrustning som inte är impressions.
palez
Inlägg: 40
Blev medlem: fre maj 11, 2012 7:38 pm

Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av palez »

Ohojj!

Kom av en slump i kontakt med en airsoftare från ryssland via Instagram.
Tyckte att och hans lag hade fantastiskt välbyggda Svenska kit. Vilket gjorde mig en aning förvånad men samtidgt glad.
Och om jag får säga vad jag tycker, så gör dom det bra mycket bättre än vad många svenska airsoftare gör.

Så nu tänkte jag dela med mig av de bilder han skickade.


Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
~The Sunshine WarriorS~
#palez aka sCatMan#

AFFÄRSREDOVISNINGAR

Vandalen
Inlägg: 70
Blev medlem: ons maj 23, 2012 10:16 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av Vandalen »

såg honom på instagram jag med :) glad blir man när man får se svenska kitt utomlands!
Quite frankly, I didn't even want to use you guys, with your dip and velcro and all your gear bullshit. I wanted to drop a bomb. But people didn't believe in this lead enough to drop a bomb. So they're using you guys as canaries.

Finnen
Inlägg: 213
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:57 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av Finnen »

Och Finsk!
Sen att det används av en ryss kan kanske ses lite som ironi :mrgreen:
9/10 peaple doesn't know that Marines can fuck your life up better than you.

Vandalen
Inlägg: 70
Blev medlem: ons maj 23, 2012 10:16 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av Vandalen »

Det måste vara recon för att utvärdera hur man bryter ned den finska meterielen effektivast :lol: :twisted:
Quite frankly, I didn't even want to use you guys, with your dip and velcro and all your gear bullshit. I wanted to drop a bomb. But people didn't believe in this lead enough to drop a bomb. So they're using you guys as canaries.

Finnen
Inlägg: 213
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:57 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av Finnen »

Inte mycket att upptäcka där då, specielt då alla produkter från Savotta är producerat av 100% biodynamiskt nedbrytbar skit (utöver deras liggunderlag) :P
9/10 peaple doesn't know that Marines can fuck your life up better than you.

Tikka
Inlägg: 100
Blev medlem: ons maj 16, 2012 3:50 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av Tikka »

En av de bästa sakerna med Airsoft är att riktiga ryssar kan spela som svenskar och riktiga svenskar spela som ryssar. Osv osv.. :D

Håller med om att deras gear ser bra ut!
" - Var och en blir salig på sin tro."
Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =121&t=770

Crapgame
Inlägg: 140
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:17 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av Crapgame »

Grymt bra killar, haft kontakt med en av dem för några år sedan då de letade material, dom lägger verkligen ner både tid och pengar på att få saker rätt!

Frågan är hur kan de se så otroligt trovärdiga ut när många svenska airsoftare som ska spela svensk mest är "ja men vi är SF och sf får välja själv" och sedan ser dom ut som hemvärnsgöran…+ bössa som i den konfigen aldrig använts (tänker på G36c, g36 med m4 kolv etc…) ska man göra det så ska det vara rätt, det måste inte vara RS saker bara det ser helt rätt ut.

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av viqs »

+enmiljon på crapgame. Mindre ääääärsåååft-Leif som bryter mot regler de inte ens kan.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

palez
Inlägg: 40
Blev medlem: fre maj 11, 2012 7:38 pm

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av palez »

Crapgame skrev: Frågan är hur kan de se så otroligt trovärdiga ut när många svenska airsoftare som ska spela svensk mest är "ja men vi är SF och sf får välja själv" och sedan ser dom ut som hemvärnsgöran…+ bössa som i den konfigen aldrig använts (tänker på G36c, g36 med m4 kolv etc…) ska man göra det så ska det vara rätt, det måste inte vara RS saker bara det ser helt rätt ut.
Precis detta jag tänkte när jag såg deras bilder! ;)
~The Sunshine WarriorS~
#palez aka sCatMan#

AFFÄRSREDOVISNINGAR

Boogieman
Inlägg: 311
Blev medlem: mån maj 14, 2012 10:56 am

Re: Russian Airsofters "Swedish impression"

Inlägg av Boogieman »

Även jag är imponerad. Spelare från Sverige med svensk impression borde titta noga...
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

Skriv svar