Hop hus del

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Malus

Hop hus del

Inlägg av Malus »

kompisen köpte en ca g36 på gamla forumet för snart ett år sedan men hade inte tid att köra nåt förens nyligen och märkte att hophjulet gick att föra fram vilket sabba kul banan rätt fint. Lovade han att jag skulle kolla på det och det va som jag tänkte att den där halvmåne formade stoppet framför hjulet va väck. (E rätt ny i mec djungeln så har säkert ett annat namn)
Så frågan är går den att få tag i delen löst eller e det ett helt hop hus som får inhandlas?
War. War never changes

ohman

Re: Hop hus del

Inlägg av ohman »

Om du inte hittar någon som har en liggandes så kan det nog vara lurigt att få tag i bara låsbiten (har ingen aning vad den biten heter egentligen). Däremot bör han definitivt ha en då den dessutom ser till att pipan ligger i rätt position i huset :)

Enklast är nog att köpa ett nytt komplett hopuphus.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Malus

Inlägg av Malus »

Får köpa in en helt ny lika bra inte vart inne i den ännu men hop pluppen lär va borta med om man kan röra på hjulet såpas mycket.

Tack för svaret
War. War never changes

harlekin

Inlägg av harlekin »

köp ett nytt hop up hus för ingenting från kina. Eller släng upp en köpes annons.
Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?

Oiric
Lag / förening: Team Irony
Aktiv sedan: 2008

Inlägg av Oiric »

Jag tror att jag har sett just sådan del säljas i någon butik, men jag är osäker som fan på vilken. Har försökt leta rätt på just den delen i dryga 10min nu men har inte sett någon. Jag tror att den delen du söker heter "G36 hopup lock ring" eller någonting i den stilen. Om jag snubblar över en sådan i mitt vardagliga slösurfande så slänger jag upp en länk här.

Malus

Inlägg av Malus »

tackar kollar kina butiker just nu och skall framföra allt till kompisen så får han bestämma va han vill
War. War never changes

Skriv svar