Ang G36

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
tilldig

Ang G36

Inlägg av tilldig »

Hej jag står inför mitt första vapenköp och det lutar 80% åt en ak74 av någon modell men innan jag bestämmer mig helt så måste jag fråga om man kan ta av bärhandtaget på en G36:a så vapnet ser normalt ut :D
Mvh

Eadcruzher

Re: Ang G36

Inlägg av Eadcruzher »

Ja, det går att ta bort bärhandtaget/siktet på G36or.

Men då blir den ju ful...
Happiness is a delusion of the weak.

Affärsredovisningar

Paxz

Inlägg av Paxz »

+1 på Eadcruzher, bärhandtaget är livsviktigt på en G36 imo. Om du inte gillar det med fast sikte så skaffa det med rails istället.

Nej, nu ska jag inte vara sån. Smaken är som baken - delad. Det är fullt möjligt att ta bort bärhandtaget på en G36. Lossa bara på skruvarna så är du färdig.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

tilldig

Inlägg av tilldig »

Det är ju bra att veta inför framtiden.
Tyvär klarar jag bara inte av att se den med det gigantiska handtaget, smälter bara inte in i vapnets linjer liksom.
Men smaken är delad ja.

Tack för svaren, det blir nog ak ändå.

ohman

Inlägg av ohman »

Detta är väl de vanligast förekommande handtagen som du har tillgängliga, det finns säkert ytterligare någon variant som inte är med där, men de får du leta upp själv :)

Bild
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

JonathanRL

Inlägg av JonathanRL »

Tillåt mig informera Herrn om att en G36 är det bäst designade vapnet i universum. Det har gjorts ett (1) försök att ta av bärhandtaget permanent (luckorna fylldes över med rails) som jag har bevittnat och det var visserligen intressant, men inte speciellt snyggt.

"Snyggt" är dock vad du ska sikta in dig på, så jag skulle rekommendera att du i sådana fall går på dina ryska planer, så du ej behöver utföra övergrepp på tysk smak och design.

Oavsett vad du väljer hoppas jag att du har kul med ditt val !
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

ohman

Inlägg av ohman »

:lol:
+1 på JonathanRL, kan inte annat än att hålla med om att G36 är fantastiskt vackra vapen!
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

tilldig

Inlägg av tilldig »

Om Det hade varit det bästa designade vapnet i världen så borde ju även alla förband använt det ? Din kommentar tar Jag personligt och kontrar med att det ser ut som en leksak från någon sci fi rulle.
Och hur man kan koppla Tyskland till kvalitet vet jag inte hur man gör, se på Audi...
Men deras camo är riktigt snyggt :D

JonathanRL

Inlägg av JonathanRL »

Om Det hade varit det bästa designade vapnet i världen så borde ju även alla förband använt det
Två ord. Politik & Industristöd. De tenderar att ha en viss påverkan när det kommer till vems vapen man köper.

Min poäng är; tycker du G36 är snyggt. Köp en G36. Tycker du inte G36 är snygg, köp då inte en G36.
Detta är inte Azerbadjanska Värnpliktsarmén anno 1950, du får använda vilken modell du vill och utrusta den på det sätt du vill.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)

Erka

Inlägg av Erka »

Köp en AK så kommer du ha roligt väldigt länge!

Kul bössa som du 80% redan lutar åt. :)

9 januari 2013, 14:29:

Köp en AK så kommer du ha roligt väldigt länge!

Kul bössa som du 80% redan lutar åt. :)

Skriv svar