DE Super 90 Short

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Bay Cat

DE Super 90 Short

Inlägg av Bay Cat »

http://www.vapenbutiken.com/?p=4&id=12396

Någon som har info på denna kring hållbarhet/prestanda?
Vad kan man förvänta sig för de pengarna?

Jackjaevel

Re: DE Super 90 Short

Inlägg av Jackjaevel »

Träffade en kille på VB som körde med den versionen med kolv. Taffsade lite på bössan och den kändes lätt men hållbar. Laddhandtaget har en gummi-yta likt kroppen på en bar-10 och pjäsen kändes stabil. Inget vobbel eller knarr.

Prestandan kan jag inte uttala mig om dock, men han sade att den var god.

PerceptIon

Inlägg av PerceptIon »

Hållbarhet och prestanda? inte sååå jävla hög.
Men med tanke på priset är den grym, har inte hunnit prova min (samma fast med lång pipa och kolv) i spel än men i like it

Butcher82

Inlägg av Butcher82 »

Ser exakt ut som min från ASG med samma magasin och 3 skott version samt byggd i samma material, är det likadan bössa så kan jag bara säga att jag är väldigt nöjd med den.
Ska du spela CQB med den så er precisionen godkänd, spelade med den ett par gånger på Mala innan det blev nerlagt bara för att se hur den går och fick en hel del kills speciellt inomhus, gick lite sämre utomhus men det gällde att sikta rätt bara :)
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)

Bay Cat

Inlägg av Bay Cat »

Tanken är att ha till CQB så det räcker ju fullgott.

kreator

Inlägg av kreator »

Jag har varianten med kolv i dagsläget, har ägt exakt en sådan utan också. Toktrevliga bössor! Skjuter fint och känns bra.

Jag har även haft 2st TM hagelbrakare, en med kolv och lång pipa samt en med endast pistolgrip, dom hade lite rejälare plast men presterade ungefär likvärdigt.

Köp!
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

Skriv svar