G36 carry handle på m4
G36 carry handle på m4
jag har fått för mig att försöka fixa en g36 carry handle på min m4
är det nån som gjort nåt liknande? vad kan tänkas att ja bör göra för att få det funka?
vet att dom i normalta fall inte passar och att man måste modda en del för att få det funka
är det nån som gjort nåt liknande? vad kan tänkas att ja bör göra för att få det funka?
vet att dom i normalta fall inte passar och att man måste modda en del för att få det funka
Re: G36 carry handle på m4
En enkel fråga: Varför?
I normala fall? De passar inte alls, någonstans, för fem öre.
Tillochbörja med så måste du ju ha en minst lika lång upper som carry handle't, alternativt fixa någon form av handguard med förhöjning så den matcar uppern i höjd (vilket lär se totalt skitförjävligt ut) - sen måste du antingen slipa/fila in fästet på carry handle't så det går att vålda på den på en RIS-skena/rail, eller slipa ner en railskena så den matchar spåren för G36-carry handle't:s typ Z-liknande spår...
Med andra ord en hel del jobb. Och sen kommer det se fetmongo ut ändå. Som något som skulle kunna vara med i en Family Guy-scen, typ.
Tillochbörja med så måste du ju ha en minst lika lång upper som carry handle't, alternativt fixa någon form av handguard med förhöjning så den matcar uppern i höjd (vilket lär se totalt skitförjävligt ut) - sen måste du antingen slipa/fila in fästet på carry handle't så det går att vålda på den på en RIS-skena/rail, eller slipa ner en railskena så den matchar spåren för G36-carry handle't:s typ Z-liknande spår...
Med andra ord en hel del jobb. Och sen kommer det se fetmongo ut ändå. Som något som skulle kunna vara med i en Family Guy-scen, typ.
Extremt inaktiv inom airsoft och Airsoftsverige nu för tiden...
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
well initialt bör du väll ha både vapnet och carryhandel/weirdo biten i dina ägor ..
har aldrig hört att någon gjort något liknande ..måste nästan ställa samma fråga som tidigare skribent tycker varken att optiken (på airsoft versionerna) i g36 siktena/carry tjossanet är specielt imponerande eller smidiga, är det att det rent estetiskt tilltalar dig så go for it.
har aldrig hört att någon gjort något liknande ..måste nästan ställa samma fråga som tidigare skribent tycker varken att optiken (på airsoft versionerna) i g36 siktena/carry tjossanet är specielt imponerande eller smidiga, är det att det rent estetiskt tilltalar dig så go for it.
CTR EP3 Championship White, nuff said
den enkla anledningen att den m4 skall användas på ett PA-lajv och vill därför att den ska se annolunda ut, inte se ut som en vanlig m4 utan lite utav "jag tager vad jag haver"
Aldrig tänkt tanken ens..
Men någon måste ju vara först
Pröva!
Men någon måste ju vara först

Pröva!
Vad i helvete är det för fel på folk? -.-'
We strike from the shadows.
Jag är 12år, jag lovar.
Jag är 12år, jag lovar.
Well bara för att apocalypsen kommit betyder det ju inte att folk blivit utvecklingsstörda och sabbar och mongo moddar vapen
, kör på m4an skita bara ner den och kitta ner.

CTR EP3 Championship White, nuff said
inte så mycket hjälp men som sagt det är ju en udda sak :p lyckas ja så lägger ja upp en bild på de xD
-
Känns väldigt "icke-PA" bössa, men men.
Tänker du dig en sådan modifikation?

Source: http://www.perfectunion.com/vb/ar-15-ta ... -ar15.html
Tänker du dig en sådan modifikation?

Source: http://www.perfectunion.com/vb/ar-15-ta ... -ar15.html