Cyma Colt M4 CQB
Cyma Colt M4 CQB
Köpte en Cyma Colt M4 CQB från cybairgun
Nu när jag skulle ut och lira lite så sticker kulorna rakt upp efter 20m och det spelar ingen roll hur jag vrider på hopupen det blir ingen större skillnad va kan va felet???
Mvh Althen
Nu när jag skulle ut och lira lite så sticker kulorna rakt upp efter 20m och det spelar ingen roll hur jag vrider på hopupen det blir ingen större skillnad va kan va felet???
Mvh Althen
Aldrig hata bara Älska
Re: Cyma Colt M4 CQB
Skit i pipan? Böjd pipa? Defekt hopup?
Men dom går rakt i 20m innan dom sticker? Vad kör du för vikt på ammon?
Men dom går rakt i 20m innan dom sticker? Vad kör du för vikt på ammon?
kör med 0.20g bio kulor dom går kanske 15m innan dom går i en fin båge uppåt testade att lägga geväret åt sidan å då går dom rakt och sedan åt sidan efter ca 15m, hur märker jag om houpen e kass?
Aldrig hata bara Älska
-
om bössan är ny kontakta återförsäljaren
annars montera om hopgummit
M.V.H Alexander
annars montera om hopgummit
M.V.H Alexander
M.V.H Alexander
-
nej dom ska ha testat bössan från butik så den funkar om den inte gör det skicka tebax skiten och få den lagad eller en ny 
en polare köpte en sniper från samma butik skulle göra 140m/s den chronade 80m/s inte direkt nöjd kan man säga XD
M.V.H Alexander

en polare köpte en sniper från samma butik skulle göra 140m/s den chronade 80m/s inte direkt nöjd kan man säga XD
M.V.H Alexander
M.V.H Alexander
Precis som folk redan sagt så kan det bero på skit i pipan eller att den är defekt. Oftast brukar det bero på kasst gummi eller att det sitter felmonterat!
Om jag inte gissar helt galet så var det dig jag pratade med härom dagen och skickade nya gummin till dig. Återkom gärna ifall du har fortsatta problem med bössan.
@futuremind, om din kompis är missnöjd så får han jättegärna höra av sig till mig, antingen via vår hemsida eller maila mig på jonas@cyberphoto.se, så får jag kika på ärendet.
Har du för övrigt koll på vilken bössa det var? Har vi sagt 140m/s och den endast gör 80m/s så är det någonting vi behöver se över.
Skicka mig gärna ett PM så tråden inte blir helt OT.
MVH Jonas
Om jag inte gissar helt galet så var det dig jag pratade med härom dagen och skickade nya gummin till dig. Återkom gärna ifall du har fortsatta problem med bössan.
@futuremind, om din kompis är missnöjd så får han jättegärna höra av sig till mig, antingen via vår hemsida eller maila mig på jonas@cyberphoto.se, så får jag kika på ärendet.
Har du för övrigt koll på vilken bössa det var? Har vi sagt 140m/s och den endast gör 80m/s så är det någonting vi behöver se över.
Skicka mig gärna ett PM så tråden inte blir helt OT.
MVH Jonas
Hur snabbt går bössan? Cyma brukar komma runt 130m/s från fabrik och då sticker 0,2g iväg snabbt. Din går ovanligt rakt för den lätta kulvikten, om den nu går så snabbt som jag misstänker.
Testa 0,28 eller 0,3 - eller trimma ner den till 100m/s och kör på 0,23 eller så. Passa på att byt hopgummi när du ändå håller på.
Testa 0,28 eller 0,3 - eller trimma ner den till 100m/s och kör på 0,23 eller så. Passa på att byt hopgummi när du ändå håller på.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
Japp de stämmer Jonas får tacka för snabbt svar ska testa det nya gummit
Aldrig hata bara Älska
Jag hade samma problem när jag köpte min bössa, hur jag än vred upp eller ner på hoppern så hände det inget. Klarar du inte av själv gå till butiken och montera ned/up så kommer det antagligen att funka.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.