ak sniper?
-
ak sniper?
Har letat men ej lyckats hitta denna som airsoft:
http://www.youtube.com/watch?v=t7DmRd7sGDU#t=9m45s (hoppa fram till 9:45 för att se vapnet)
Notera att det är en ombyggd ak-kropp. tycker att den är grymt snygg och undrar om det är lönt att försöka sig på att bygga en eller om det rent av redan finns något liknande?
http://www.youtube.com/watch?v=t7DmRd7sGDU#t=9m45s (hoppa fram till 9:45 för att se vapnet)
Notera att det är en ombyggd ak-kropp. tycker att den är grymt snygg och undrar om det är lönt att försöka sig på att bygga en eller om det rent av redan finns något liknande?
Senast redigerad av 1 Supernaut, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Fixade länken!
Anledning: Fixade länken!
*sssssssffffffffk......*
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
Re: ak sniper?
Tycker med den är sjukt snygg. Och jag avskyr verkligen att meka med v2 lådor.
Stocken går att få till, så mycket vet jag. Front kittet är jag däremot osäker på.
Stocken går att få till, så mycket vet jag. Front kittet är jag däremot osäker på.
Lgt. Skalptagare
Det är ju inte förvånande att du inte funnit den som airsoft då det är ett totalt custombygge, vilket för övrigt är en hiskelig styggelse...
Jag skulle säga att en bra grund att stå på hade varit en AK74-receiver, och frontdelarna från en rs Jugoslavisk Zastava m76 och sen göra den tacticool... Eller nåt.
Eller så bygger man inte en asvidrig tjernobylsniper likt den i videon och bygger ett Zastava M76-gevär fungerande för airsoft; det hade varit något!
Mina två rubel :3
Jag skulle säga att en bra grund att stå på hade varit en AK74-receiver, och frontdelarna från en rs Jugoslavisk Zastava m76 och sen göra den tacticool... Eller nåt.
Eller så bygger man inte en asvidrig tjernobylsniper likt den i videon och bygger ett Zastava M76-gevär fungerande för airsoft; det hade varit något!
Mina två rubel :3
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
Varför inte bara ha en svd istället? :S
Affärsredovisningar: http://new.airsoftsverige.com/forum/vie ... 14&p=29364
Förmodligen för att en SVD inte är ett dugg lik den TS efterfrågar...
Borde inte vara alls svårt att bygga själv, med undantag för magasinet möjligtvis.
Finns adapter så att man kan sätta på både M4/M16-kolv och RIS/handguard på AK.
Ska nog ta och bygga en bara för att provocera.
Borde inte vara alls svårt att bygga själv, med undantag för magasinet möjligtvis.
Finns adapter så att man kan sätta på både M4/M16-kolv och RIS/handguard på AK.
Ska nog ta och bygga en bara för att provocera.

Särskrivning dödar miljoner människor dagligen.
Å sen kan du bolta på en M4/M16-front med detta kit: Action M4 / M16 RAS Adaptor for AK AEG Series.
<insert 'cool' one-liner here>
Skum pryl helt klart.. Men kan nog va kul att bygga som airsoft om man har tid, energi och pengar som krävs.
-
tack för alla tipsen ^^ får se om man har tid och ork att bygga en 

*sssssssffffffffk......*
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
Skulle jag spela rysk sniper skulle jag vilja ha en AS VAL men det kanske inte finns som airsoft alternativ.
Blackgoat_m10 på instagram.