Well R2 Scorpion - mått sökes

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
ministry

Well R2 Scorpion - mått sökes

Inlägg av ministry »

Hallå!

Behöver måtten på medföljande batteri till Well R2 Scorpion, planerar att trycka in ett litet LiPo istället för mjäket som följer med och behöver veta storleken. Höjd, bredd, djup, tack!

Hjälp uppskattat!

Mvh,
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

plopphatten

Re: Well R2 Scorpion - mått sökes

Inlägg av plopphatten »

Hej jag fick hem min W2 igår från röda stjärnan, riktigt cool !
Jag är på väg mot jobbet nu men jag återkommer med exakta mått så fort jag kommer hem !

Med vänlig hälsning, Plopphatten

8 september 2012, 09:00:

R2 *

Xelley

Inlägg av Xelley »

H:~9cm B:~3cm D:~1.5cm. Diffar kanske någon mm, hittade inte skjutmåttet, fick köra med tumstocken ;)
I dont do karate, i do Ka - Razy!

ministry

Inlägg av ministry »

Uppskattat, mången tack!

Nu återstår att hitta passande lipo samt trycka in någon form av kontakt... Sen blev det ett roligt vapen :3

Sådan här borde ju kunna få plats - http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html med lite längdutrymme över till en kontakt i bössan också. Torde räcka till ungefär ett trummag, med tanke på hur billigt batteriet är kan man ju köpa ett par stycken..!

Eller denna - http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html

Priset är ju lågt; man skulle kunna köpa lite olika och testa sig fram. Om någon har provat med ett lipo, berätta gärna vilket och hur det gick! Jag återkommer när jag själv provat mig fram.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Skriv svar