Avtryckarhuset på WE Scar H Open bolt GBB

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Combat102
Inlägg: 9
Blev medlem: sön jun 10, 2018 2:32 am

Avtryckarhuset på WE Scar H Open bolt GBB

Inlägg av Combat102 »

Hej !
Helt ny här och på gbb-vapen.
Avtryckarhuset på min WE Scar H har strulat, främst då eldomställaren.Axeln som omställarna sitter på har rört sig i sidled och nånting inne i boxen har "spårat ur" :P
Jag plockade isär det lite i hopp om att lösa problemen men misslyckas nu få ihop det.

Finns det någon här som för < välj belopp> monterar ihop avtryckarboxen om jag skickar den till dig ?
Jag har varit i kontakt med Frysen Airsoft och inte ens de ville befatta sig med det...=(
3-4 hundra kan jag betala om någon vill ta på sig detta..
Jag skickar nog hela nedre receivern i så fall, verkar vara en konst att få in axeln med om ställarna på :)

Mvh Mattias

Combat102
Inlägg: 9
Blev medlem: sön jun 10, 2018 2:32 am

Re: Avtryckarhuset på WE Scar H Open bolt GBB

Inlägg av Combat102 »

Uppdatering.

Har själv plockat isär triggerboxen och hittat att avtryckaren gått av i godset efter ha stjutit ca 10 mag med den sen helt ny.
Har nu beställt RA-TECH avtryckarkitet i stål men kommer nog aldrig lyckats bygga ihop den själv.

Har letat kompletta triggerboxar på internet i 3 veckor nu och får 2 träffar där de naturligtvis är slut. Och efter mailkontakt med en av butikerna så verkar det som det dröjer tills de får in dom igen..=(

Ingen som kan bygga ihop min box när jag fått grejerna ? Betalar upp till 1000 spänn till den som bygger ihop den när jag får delarna.

Svara tråden eller PM

Mvh Mattias

Skriv svar